Canada Goose takit in vain out?
Kommentit (40)
Aika hyvin... Huutonetissä tänä aamuna 12 kpl Canada Goosen takkia myynnissä ja KAIKKI feikkejä. Milloin on tilattu netistä ja milloin saatu lahjaksi... Aitoja Canada Gooseja ei voi tilata netistä eurooppaan. Ainoa jonka kautta saa on thetannery.com.
Pois en vaihtaisi. Maailman paras ja lämpimin rotsi. Voittaa jopa turkin.
Happamia sano kettu pihlajanmarjoista.
En tiedä, en edes välitä, mutta 4 niitä näkyy tuolla roikkuvan ;)
Mitä noilla takeilla tekee Helsingin nollakeleillä? Ihmetellen olen katsonut noita nuorison päällä. Suurin osa takeista ei edes kovin kummoisen näköisiä. Valtava merkki vain loistaa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä tällaisen saisi Suomeen tilattua? Onko tietoa, mistä voisi Ruotsin puolelta kysellä? Tuo Expedition ei ehkä niinkään kiinnosta, mutta Chilliwack sen sijaan kylläkin. Ja eikö näitä todella saa netistä muualta tilattua kuin tuolta thetannerysta, ja mistä sen tietää, että ne ovat sen aidompia kuin muutkaan feikit, joita myydään?
Ainakin ebaysta saa helposti noita. Ihan aitojakin kun ostaa USA:sta tai Britanniasta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä noilla takeilla tekee Helsingin nollakeleillä? Ihmetellen olen katsonut noita nuorison päällä. Suurin osa takeista ei edes kovin kummoisen näköisiä. Valtava merkki vain loistaa.
Ai että nauratti kun näin Lasse Männistön (kok) kulkemassa +2 asteen loskakelissä Helsingissä expedition parka auki. Mullakin on tuo sama takki ollut jo vuosia, käytän talvella pakkasissa kun olen ulkotöissä. Todella lämmin takki, mutta ei sitä hikoilematta voi käyttää kun lämpötila on yli -5 astetta.
Eiks näiden takkien siihen karvareuhkan valmistukseen käytetä jotain epämääräsiä keinoja?
Vierailija kirjoitti:
Eiks näiden takkien siihen karvareuhkan valmistukseen käytetä jotain epämääräsiä keinoja?
Kannanhoidollista kojoottien metsästystä, jota tehdään siis ilman että karvaa käytettäisi takkeihin. Niiden jalkarautakuvien faktuaalisia yhteyttä Canada gooseen ei ole kukaan todistanut.
Out teineillä ainakin. Nyt on huudossa The North Facen takit.
Jalkaraudoilla kidutettuja raatoja, hyi hitto. Out
Itse olisin kiinnostunut outdoor survival canada mission takista muttei sitä näytä saavan euroopasta mistään.
Aitojen Cadana Goosien valmistus tapahtuu Kiinassa. Siellä tehtaalta tehdään ohimyyntiä, kuuluu paikalliseen kulttuuriin. Aidon saa Kiinasta tilaamalla 180-200€.
Minulla on CG Mystique ja se on kyllä ihan paras takki. Tosin tällä hetkellä on -2 Helsingissä, niin silloin kuljen villakangastakissa. Käytän jo -5 keleissä, kun minusta on ihanaa kun ei tarvitse kauheasti pakata alle vaatetta. Tuo suojaa hyvin jalkoja, joten ei tarvi sukkiksia housujen alle. Oli in tai out, niin en vaihtaisi. Minusta mystque on kaunis ja ajaton malli Canada Goosella. Karvahuppua käytän vain todella kovilla pakkasilla, muulloin irroitan sen aina pois.
On nämä takit varmaan jo pois muodista kun tätä asiaa kyseltiin jo kahdeksan vuotta sitten.
Ihan out ainakin täällä Tukholmassa jo pari vuotta sitten..
Aidossa takin ulkopuolisessa hupun alla olevassa lenksussa lukee teksti "Expedition" - silloin kun on kyse nimen omaan Expedition Parkasta, joka on yleisin ja kopioiduin malli. Jos siellä lenkussa lukee jotain muuta kuten esim. "Ganada Goose", niin on takuuvarma feikki.
Ja hupun turkis on aitoa kojoottia. Aidon turkiksen kyllä erottaa.