Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaupassa nähtyä: mamma oli ängennyt itsensä taaperon seuraksi autokärryyn!

Vierailija
29.12.2010 |

Nyt on tämäkin sitten nähty. Hieman ahdasta näytti äipällä kyllä olevan, niska kenossa ja puolet ahterista kärryn ulkopuolella. Isä työnteli kärryä tyytyväisenä ja keräili perheen ruokaostoksia.

Mutta minkäs teet kun naperoa EI VAAN VOI laittaa sinne kärryyn yksin - saati odottaa, että hän kasvaa vähän ja pärjää siellä ihan oikeasti.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kaiken tarvitse olla niin vakavaa...

Vierailija
2/30 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli muuten taatusti kaikista ihan ratkiriemukasta... etenkin siitä taaperosta. ;)

aivan pirskatin hauskaa, niin kuin nyt kauppareissuilla kuuluukin olla. Eihän lapsen elämässä voi olla tylsiä ja tavallisia hetkiä. Muutenhan jää elämyksiä puuttumaan...

enemmän kuin hauskoja. Että turha alkaa sitä hauskuutta ihan erikseen karsimaan. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun itse olet niin ihrakasa,että et mahtuisi sinne...

Vierailija
4/30 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hassua pitää välillä olla, on muakin mies työnnellyt rautakaupassa lavakärryllä. olin viimesilläni raskaana ja voimat loppuivat aina vähän väliä. huvitti itseä ja ohikulkeneita.

Siinä oli niinkun leveä kuljetus.

Mies olisi voinut myös huudella, että "Keittäkää vettä! Tuokaa pyyhkeitä! Onko talossa lääkäriä!" ;D

Vierailija
5/30 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisko.. tosin mä olen kerran nähnyt äitinsä työntävän varmaan 15-16v poikaa ostoskärryissä. Tai ainakin poika oli jotain 170 cm pitkä, siellä se kärryissä virnuillen retkotti jalat ulkopuolella, ja äitinsä siirteli kärryjä rekiltä toiselle.

että se poika on voinut olla vaikka kehitysvammainen....

ruokakärryt ole vammaisiakaan varten. Et oo tosissas?

Tuskin se mamma edes olis jaksanut niin isoa poikaa nostaa sinne ;D

Ja olisinhan mä nyt nähnyt, jos se poika olisi vammainen ollut.

Ihan normaali teini, ja tosiaan virnuili mulle, kun katsoin pahasti. En mäkään nyt usko, että koko kauppa mentiin samalla tyylillä läpi, mahtoi olla vaan poika saanut muka hyvän idean, eikä äitinsä puuttunut asiaan, tai ehkä puuttui sitten myöhemmin..

Repeilen ihan homona täällä, kun kuvittelen heiveröisen tuulipukukankaaseen verhotun mamman nostelemassa 170 senttistä teinipoikaansa ostoskärryihin. Ja poika virnuilee leveästi.

Te olette sekaisin... uskokaa huviksenne ettei kehitysvammaisia teinejä yleisesti kuljeteta ostoskärryissä. Eikä autokärryissä.

Vierailija
6/30 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:ta taas parhaimmillaan.

Vierailija
7/30 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tää ollu totta, eihän :D

Vierailija
8/30 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonaurua!

Vierailija
9/30 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvinaisen hauskalta perheeltä. =))

Ei kaikkea tarvitse ottaa niin vakavasti... on se nyt hassua, että jopa kaupassa pitää käyttäytyä tylsästi ja korrektisti.

Vierailija
10/30 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan siltä, mitä mä olisi voinut tehdä lapsen ja miehen yllyttämänä =D

Vierailija
11/30 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisko.. tosin mä olen kerran nähnyt äitinsä työntävän varmaan 15-16v poikaa ostoskärryissä. Tai ainakin poika oli jotain 170 cm pitkä, siellä se kärryissä virnuillen retkotti jalat ulkopuolella, ja äitinsä siirteli kärryjä rekiltä toiselle.

Vierailija
12/30 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeen curling mamma!!

Vierailija
13/30 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun poika on 140cm ja sillä roikkuu silti kaikki raajat ulkona jos menee kärryyn ;D

en usko että siellä on ollut äitiä, mun poikakin 140cm/30kg jää sinne jumiin..

Vierailija
14/30 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/30 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin hyvinkin tehdä noin muuta perhettä hauskuttaakseni. En todellakaan ole curling, mutta en myöskään tosikko.

Tuskin kyse nyt siitä oli, ettei lapsi yksin olisi pärjännyt.

oikeen curling mamma!!

Vierailija
16/30 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehän olemme kaikki reheviä ja suuriperseisiä :-)

Vierailija
17/30 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkuisen peikon. Lapsonen oli onnistunut jotenkin hankaamaan itsensä sähköiseksi, ja pitkä tukka sojotti pystyssä sitä auton kattoa kohti. Toivottavasti äitinsä tajusi miksi mä purskahdin nauruun ;D

Vierailija
18/30 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaakseni alle 4v tai jotain.

Vierailija
19/30 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa mun kaikki kestää!

Vierailija
20/30 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin hyvinkin tehdä noin muuta perhettä hauskuttaakseni. En todellakaan ole curling, mutta en myöskään tosikko. Tuskin kyse nyt siitä oli, ettei lapsi yksin olisi pärjännyt.

oikeen curling mamma!!

joskus ajatella ettei toisten omaisuutta särjetä tunkemalla itteesä joka paikkaan!!