Milloin pystyt varmasti sanomaan ettei teillä ole seksiä?
Meillä
- työpäivän jälkeen, ei jaksa
- saunan jälkeen, ei jaksa
- jos aamulla aikainen herätys, esim klo 7
- jos ei olla käyty juuri suihkussa
- aamulla ei käy koskaan, koska lapset herää aiemmin
jne
Onko muilla yhtä lailla sanattomia sopimuksi mehen kanssa siitä, koska seksiä ei ole? Mä olen vaan huomannut, että nää on sellaisia, että turha luullakaan, että mies jaksaisi. Niitä hyviä hetkiä on siis toisin sanoen ehkä 2-3 kertaa kuussa.
Kommentit (12)
olevan yhtä sanomatonta sopimusta koko ajan. :(
voi sanoa ainoastaan silloin, kun toinen ei ole kotona.
ja sillon kun mies on juonut olutta
Siltikin sitä on 1-3 kertaa viikossa. Aina sen verran jaksaa; Ainakin meillä seksi on hyvää ja nautinnollista. Eihän se vie kuin 10-20 minuuttia, ja siitä saa palkaksi hyvän ja rentoutuneen olon :)
nuoremman kotona olo ei haittaa, koska voidaan sanoa että mennään saunaan mutta teinille toi ei enää uppoa
Muuten ei ole esteitä, mutta kivempi on että molemmat on paikalla.
ja silloin, kun jompi kumpi tai molemmat ovat humalassa. Aamuisin ei harrasteta meilläkään, kun taaperoikäinen lapsi herää niin aikaisin.
kun kahdessa vuodessa oli ollut vain kaksi kertaa, ja niistäkin molemmat sovintoseksiä todella repivän riidan jälkeen.
Frekvenssi sinänsä on pariskunnasta kiinni, mutta jos ainoa syy haluta puolisoa seksuaalisesti on paha riita niin se ei sovi minulle.
yleensä siis arki-illat on sellaisia, ettei hommailla lainkaan. perjantai on aika takuuvarma seksipäivä:)
mutta niin usein vitseissä sanottu päänsärky "esteeksi" on meillä juuri toisinpäin: päänsärky ja muutkin kivut helpottavat seksissä :) (jollei nyt joku mielipuolinen migreeni ole meneillään)
Kuukautiset ei myöskään ole este.
Mutta muuten arki-iltaisin yleensä melkein on tarjolla ikävä kyllä vain väsymystä. Parhaiten meillä toimisi aamut, mutta lapsi on vain aniharvoin poissa yökylässä tai vastaavasti, jotta aamuisin olisi mahdollista. Ei ole sääntöä, että arkisin ei hommailla, mutta niin se usein vain käy. Eli melkein se siihen perus lauantai-iltaan tuppaa ilmaantumaan.
ei koskaan,
ei kolmeen vuoteen