Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jääkaapissa ei ruokaa ja karmea nälkä,

Vierailija
29.12.2010 |

kauppaan en voi lähteä :(

Ei siis mitään ruokaa missään, oikeasti.

Vauvalle on maitoa.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lähti sinne kauppaan. =)

Vierailija
42/50 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Juuri nukutettu, huonosti vaunuissa (varsinkin liikkuvissa) nukkuva vauva.

*Pakkasraja 1kk vauvoille on alle 10astetta.

*vauvalla EI OLE kovin paksua pukua.

*huonosti auratut kadut

*taksi kallis

*vauvalla pientä nuhan poikasta.

Ystäviä ei lähimailla asusta, lähin n.15km päässä ja hänelläkin omat lapset hoidettavanaan.

Kaapeissa ei ruokaa ole koska muutettiin juuri. Aikaisemmin päivällä piti käydä ruokakaupassa, mutta se unohtui kokonaan.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet outo nimittäin...

Vierailija
44/50 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet outo nimittäin...

ja olen 22v, vauvani on tyttö ja hänen nimensä On Marie Victoria Alexandra.

Vierailija
45/50 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi kuvitella että olet mies?

"Piti mennä kauppaan, mutta se unohtui".

Muistui siis mieleen siinä vaiheessa kun tuli nälkä :D

Vierailija
46/50 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
47/50 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä teidän muuttokuormassa tullut tosiaan yhtään ruokaa. Ei me ainakaan niin tyhjiksi saada ikinä kaappeja että ei ole mitään.

Tosin kerran oltiin yhdellä työkaverilla nyyttärikesteillä. Tehtiin ruokalista ja ostettiin tarpeet kaupasta. Tämä työkaveri aina kehuu kuinka heillä kokkailu on oikein intohimo ja järjestävät usein ystäville päivällisiä. No meille kaupassakävijöille ei tullut mieleenkään, että meidän pitäisi ostaa myös mausteet ja suolaa. Heillä oli paljon keittiön kaappeja mutta ne oli todellakin ihan tyhjiä. Tämä on kyllä ainoa kerta kun olen niin tyhjiin kaappeihin keittiössä törmännyt.

Vierailija
48/50 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siellä oli nuori tuleva äiti joka olisi voinut olla oikeasti ap. Sen mies ja äiti kävi sitä paapomassa ja se pelkäsi pistoksia ja sanoi, ette voi mua pistää kun sattuu. :-D

Illalla soitti ensin löperiä miehelleen ja sitten kaneilleen (!!!) jutteli puhelimessa. Taisi olla hiukan yksinkertainen tai tynnyrissä kasvanut, toivotteli siunausta niille puhelun lopuksi.

Mietin että miten mahtaa pärjätä lapsen kanssa....

Eli tuli mieleen, että ap on nuori ja hiukan ei osaa asioita pyöritellä. Mutta tsemppiä sinne ja huomenna ostamaan säilykkeitä, pakasteita, jne. säilyvää jos pakkaset vaikka kiristyy. Kyllähän sitä voi olla aika univajeinenkin kun 1 kk vauva, ainakin meillä meni pari ekaa kuukautta hämärässä ja sekavien unipätkien tahdittamana.

Vierailija
49/50 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kaikki on niiin huonosti... Kyllä minä ainakin olen muuttanut myös ruokakaappini (ainakin kuivat aineet, leivät, margariinit, öljyt, kananmunat, juustot...) ja mahdollisuuksien mukaan pakasteet ym.

Vierailija
50/50 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö se voi tullessaan tuoda ruokakassia kotiin??????????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi