Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pitkällä raskauden täytyy olla että päihteistä on haittaa?

Vierailija
29.12.2010 |

Viina, tupakka ja lääkkeet - minkä ajan päässä hedelmöitymisestä näistä on OIKEASTI haittaa sikiölle? Jos sikiö on altistunut päihteille niin onko parempi tehdä abortti? Onko kellekään käynyt niin että on huomannut vasta liian myöhään olevansa raskaana?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee abortti jos pitää noin tyhmiä kysellä

Vierailija
2/5 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joistain aivan reseptilläkin määrätyistä lääkkeistäkin on jopa haittaa jo ENNEN raskaaksi tuloa. Tietyt lääkkeet lopetetaan sikiövaurioiden takia jo ennen raskauden yrittämistäkään.

Eli nimenomaan alkuvaiheessa vaikutukukset ovat erittäin fataaleja kun keskushermosto syntyy. Koko raskauden keston ajan päihteet tekevät kiistattomia vaikutuksia. Abortti ei sitli ole ainoa vaihtoehto. Lääkärin kanssa keskustellen saat selville, mitä tuhoa juuri sinun käyttämäsi aine on aiheuttanut ja voidaanko sitä hoitaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ekan kohdalla vedin perskännit rv5, en tiennyt raskaudesta. Esikoinen on lapsistani älykkäin ja kehitykseltään nopein, että tuskin haittasi :)

Vierailija
4/5 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen raskaana ja kesällä tulin raskaaksi. Kun en sitä vielä tietänyt niin vedin yhden kuukauden aikana neljät kunnon viinakännit, mitä en yleensä tee. Oli polttaria, häitä ja yhdet kolmikymppiset. Neuvolassa ne ainakin käski ottamaan ihan rauhallisesti ja sanoi terkka että "luultavasti ei mitään hätää kun en ole edes tietänyt että oon raskaana"

Lääkkeitä en onneksi ottanut, huono omatunto jo tosta ryypiskelystä vaikka ei tarttis olla.

Vierailija
5/5 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vkolle 6 asti ei ole haittaa. sanokoot muut mitä hyvänsä.

tämä olisi todella lohduttavaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän