Miten voin koskaan tietää, ettei mieheni oikeasti ole pettänyt minua?
Mieheni on muutaman kerran jäänyt kiinni siitä, että hän sähköpostittelee tuhmia viestejä muiden naisten kanssa (yleensä ulkomaalaisten, mutta suomalaisiakin on ollut) ja että hänellä on profiili jossain deittisivulla. Profiilissaan hän esiintyy sinkkuna ja lapsettomana. Olen joka kerta antanut idioottina teot anteeksi, kun mies saa minut vakuuttuneeksi siitä ettei hän ole harrastanut kenenkään muun kanssa seksiä.
Viime yönä pyörin sängyssä enkä saanut unta, kun mietin näitä 'vanhoja juttuja'. Minulle iski ahdistus, että jos mies tekee tätä edelleen. Otin miehen puhelimen ja luin viestit. Hän on tässä kuussa lähettänyt johonkin numeroon viestin, jossa sanoo olevansa edelleen halukas kimppakivaan. Sanoo vielä, että mieheltä voi ottaa suihin mutta naiselle voi tehdä MITÄ VAAN. En kestä tätä ahdistusta, oksettaa ja masentaa. Ruoka ei maistu. :( Minä luulin,että meillä menee hyvin.. Nauretaan yhdessä, tehdään kaikkea yhdessä ja lasten kanssa, seksikin sujuu mutkattomasti..Onnellinen perhe-elämä ei nähtävästi miehelleni riitä. Mieheni itkeä vollotti taas, ettei tiedä mitä ajatteli. Samaa paskaa joka kerta. Ei ole kuulemma harrastanut seksiä kenenkään kanssa. MISTÄ VOI OIKEASTI TIETÄÄ? Luottamukseni mieheeni on tällä hetkellä pyöreät nolla. Tämä on jo varmaan kuudes kerta kun mies jää kiinni. Silti vain jatkaa, joten miksei nytkin jatkaisi?
Enkä minä voi tästä syyttää kuin vaan itseäni, minä annoin joka kerta anteeksi...Minua vituttaa, minä olen 'loukussa' kotona kahden lapsen kanssa mutta mies saa kyllä jakaa lempeään pitkin pitäjiä. Tämä kuulostaa ehkä vainoharhaiselta, mutta olen alkanut miettimään sisäreisissäni ja alapään alueella olevia punaisia näppylöitä. Ne kutisevat älyttömästi ja turpoavat aina raavittaessa. Mies sanoo että on atopiaa, minä voisin lyödä vetoa, että olen saanut mieheltäni jonkun saatanan hyppykupan. Mies silti väittää ettei ole käynyt vieraissa. Eli lääkäriinkö vaan?? Sekoan kohta :(
Kommentit (30)
vai mistä se tuollaista on saanut päähänsä?
ole ollut, mieheni on minulle ensimmäinen ja miehellä oli parin kuukauden seurustelusuhde ennen minua. En tiedä mistä on saanut päähänsä, ei kai tämän ikäinen enää voi etsiä seksuaalista identiteettiään?
ap
Olet saanut hänen kanssaan ihania lapsia. Nyt on kuitenkin aika kääntää uusi lehti elämässä. Tai niin minä ainakin ajattelen sen perusteella mitä olet kertonut. Itse en enää antaisi anteeksi. Liika on liikaa. Parisuhdeterapiat ei ehkä enää auta, mutta voihan miehesi mennä yksin terapiaan, kun olette eronneet, jos pitää käyttäytymistään ongelmana. Ja kuka estää ottamasta häntä takaisin jos hän simsalabim muutuu siksi ihanaksi ihmiseksi taas. Voit sinäkin kokeilla oikeaa elämää siinä välissä ja ehkäpä jo puolen vuoden jälkeen ajattelet, että ihanaa kun pääsit irti tuollaisesta suhteesta...
Olenko oikeasti heittänyt hukkaan nämäkin 10 vuotta elämästäni tähän ihmiseen?
ap
vietettäväksi väärän ihmisen kanssa. Let's face it - harva enää nykyään on koko elämäänsä naimisissa saman miehen kanssa. Parempi ottaa ero nyt kuin odottaa seuraavat 10 vuotta.
Ja on jäänyt jo kiinni useita kertoja??
Mietipä nyt ap..
Seksiriippuvuutta ei tule sekoittaa normaaliin vilkkaaseen seksuaaliseen aktiivisuuteen, jonka WHO katsoo yleistä hyvinvointia ja terveyttä edistäväksi asiaksi. Ihmisten tarpeet ja mahdollisuudet seksuaalisuutensa toteuttamiseen ovat huomattavan erilaisia. Rajanveto häiritsevän seksiriippuvuuden ja tavallisen seksiin liittyvän nautinnon tavoittelemisen välillä ei ole yksiselitteistä. Yleisiä tunnusmerkkejä seksiriippuvuudesta ovat pakkomielteiset ajatukset tai ahdistusta ja häpeää aiheuttavat toiminnot, jotka henkilö pyrkii salaamaan lähipiiriltään ja muilta ihmisiltä.[1]
[muokkaa] Tunnusmerkit
Tietyt lisäpiirteet voivat kieliä seksiriippuvuudesta. Henkilöstä itsestään tai hänen lähipiiristään voi tuntua, että seksuaaliset halut valtaavat henkilön mielen jopa pakkomielteisesti tai henkilö kokee voimakasta vetoa seksuaaliseen kanssakäymiseen ollessaan stressaantunut, ahdistunut, jännittynyt tai masentunut. Pakonomaisten kokemusten jälkeinen mielihyvä kestää vain lyhyen ajan, ja henkilö kokee tarpeen toistaa teon. Myös seksuaalikokemuksista seuraavat vakavat ongelmat, kuten parisuhteen rakoilu, avioero tai sukupuolitaudit voivat olla oireita seksiriippuvuudesta
Miehesi on sairastunut Ilkka Kanerva -syndroomaan, jossa paranemisennuste on tasan 0 %. Leopardi ei pääse täplistään.
kun aikaisemmin kirjoitit samaisesta asiasta. Kehotin jo silloin sinua jättämään miehesi, saat itseäsi syyttää että olet tässä tilanteessa taas :(
antaessasi kaiken toistuvasti anteeksi, osoittaa, että olet hivenen verran lähempänä oikeaa ratkaisua. Se otatko kunnon askeleen oikeaan suuntaan, riippuu omasta itsestäsi.
mieheni kanssa asiasta yöllä, koska ahdistuin viestistä niin että yöunet meni. Mies sanoo, ettei tiedä itsekään miksi tekee niin. Olisiko syy se, että olen antanut aikaisemmatkin anteeksi? Sanoin miehelleni, ettei hän kunnioita minua paskan vertaa ja olettaa, että jes pääsin taas pinteestä ja voin jatkaa tekemisiäni salassa. Joka kerta, kun minulla on ollut sellainen olo, että mies tekee tätä selkäni taka, olen lukenut hänen sähköpostinsa tai tekstarinsa ja joka kerta hän on jäänyt kiinni. Olen aikaisemminkin kirjoittanut tänne samasta asiasta, mutta päädyin antamaan senkin kerran anteeksi. Tiedän jo nyt, etten voi hyvin. Ruoka ei maistu, minulla on paha olla ja itken kun lapsen nukkuvat päiväunia. Lapsetkin aistivat sen, eikä se ole hyvä :( Kerron tähän vielä kertaalleen ne kerran,kun käräytin mieheni:
- Kun muutimme yhteen, mies vietti öitä suomi24-chatissa salaa.
-Kun olin synnärillä kuopuksen kanssa, mies oli kotona viestittelemässä tuhmia toisen naisen kanssa.
-Miehellä oli deittisivulla ilmoitus, jossa haki miesseuraa
-Toisessa ilmoituksessa oli valmis kimppakivaan
-Kolmannessa ilmoituksessa ja sähköpostiviesteissä oli valmis lähtemään keski-suomeen toisen naisen luokse.
Mies on aina kotona, jos ei ole niin on töissä. Soittelen hänelle välillä ja töissähän hän on, soitan aina työhuoneen lankapuhelimeen. Olen oikeasti sairas ihminen, kun olen sallinut tällaista. Mies puolustautuu sillä, että oli ahdistunut lasten syntymästä ja aina vaan enemmän vähenevästä vapaa-ajasta. Olen antanut miehelleni tilaa riittävästi, jos mies haluaa lähteä baariin niin olen päästänyt. Joka kerta on tullut sovittuna kellonaikana kotiin. Mies on valmis menemään itse terapiaan tai jos haluan, on valmis menemään parisuhdeneuvontaan. Tunnen mieheni ja hän selvästi katuu. Mutta tähänkin mennessä tämä on vain jatkunut, aina kun meillä on pienikin riita. En voi enää luottaa mieheeni varmaan koskaan eikä hän ole se sama ihminen, jonka kanssa menin naimisiin.
KErroin miehelleni, että minullakin on välillä ollut ahdistuneisuutta siitä, että meillä on lapsia ja olemme naimisissa. Joskus itsekin kaipaan vapautta. Silti, en koskaan voisi kuvitella tekeväni miehelleni näin miten hän on minulle tehnyt. Mies on itse sanonut, että pettäminen on pahinta mitä hän tietää. Silti hän voi pettää minua, omaa aviopuolisoaan. Tulee vain tunne, että tuskin olen koskaan hänelle mitään merkinnyt. Olenko oikeasti heittänyt hukkaan nämäkin 10 vuotta elämästäni tähän ihmiseen?
ap