Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen todella katkera äidilleni, joka ei antanut minun mennä lukioon

Vierailija
29.12.2010 |

Keskiarvoni oli peruskoulun päästötodistuksessa 9. Kävin amiksen, tulin raskaaksi ja nyt äitinä ei ole oikein aikaa eikä varaa heittäytyä opiskelijaksi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä mitään vielä ole menettänyt. Ja toisaalta jos sulla on jo ammattitukinto, niin silläkin usein pääsee jatko-opintoihin (tosin eihän sulla niihinkään ole aikaa). Vai luuletko että jos olisit mennyt lukioon et olisi tullut raskaaksi ja elämä olisi jotenkin ihanaa nyt?

Vierailija
2/5 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yo-tutkinto on täsmälleen sama kuin päivälukiossa. Älä anna katkeruuden pysäyttää sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sut paksuksikin sitten amiksen jälkeen vai?

Oisit lopettanu amiksen kun olit 18 ja menny lukioon.

Vierailija
4/5 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään "en saanut" opiskella mutta nyt kolmen lapsen äitinä olen opiskellut 7 vuotta ja saavuttanut sen mitä aikoinaan halusin.

Ei kukaan muu ole vastuussa elämästäsi kuin sinä.

Toki on kurjaa ettet silloin saanut opiskella mutta loppuelämäsi sanelet ihan itse..

Saamattomuutta sanon ma!

Vierailija
5/5 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiarvoni oli peruskoulun päästötodistuksessa 9. Kävin amiksen, tulin raskaaksi ja nyt äitinä ei ole oikein aikaa eikä varaa heittäytyä opiskelijaksi.

Itse valitsit kuitenkin tiesi, hankit lapsen. Kyllä äiditkin voi opiskella, vaikka sitten myöhemmin. Toisaalta nykyisin voi opiskella vaikka kotona netin kautta. Aikaa varmasti järjestyy, jos haet lapsellesi hoitopaikkaa ja opiskelet silloin, kun lapsi on hoidossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi