Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain raskaana ollessani ummetuksen takia orgasmin! Mitä ihmettä? :o EI HERKILLE!

Vierailija
29.12.2010 |

Raskaana ollessani, joskus rv 25-30 minulla oli kauhean paha ummetus enkä sitten kerran kakannut viiteen päivään! Hirveä hätä oli mutta mitään ei tullut ulos. Olin syönyt luumusosetta, luumuja, juonut vettä ja taisinpa öljyäkin ryystää tuloksetta.

Lopputulos oli se että jouduin väkisin vääntämään ja kun ei vieläkään auttanut niin otin käden avuksi ja HYI OLKOON jouduin kaivamaan sitä paskaa ulos itkun kanssa, kun sattui niin maan hemmetisti! Tämän "kaivamisen" seurauksena sain jopa orgasmin..siis mitä ihmettä??

Nolo juttu, mutta otinpa asian esille.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kova kakka saa aikaan lähes orgastisen tunteen, kun sen pötkylän saa ähellettyä ulos :D

Vierailija
2/7 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaduttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

orgasmin siitä kun maha oli sekaisin ja jouduin pidättelemään sillä olin pyörän selässä. Sain aivan uskomattoman mahtavan orgasmin, jollaista en koskaan sen jälkeen ole kokenut.

Vierailija
4/7 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko mennä avaamaan noi typerä aloitus. Nyt kaduttaa.

Vierailija
5/7 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis maha ihan sekaisin. Pääsin kyllä pöntölle, mutta sain kyllä ihan uskomattoman upean orgasmin. Mikähän juttu siinä on?

Vierailija
6/7 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

The anus and vaginal area both share some 'neighborly' nerve endings- so anal stimulation and intercourse are both related and can actually have an effect on one another.

The sphinctor muscles in your rectum are also related to the muscles in your anus-when you have to pass bowel movements they work in coordination with one another tightening and contracting/relaxing- when bowels are at the edge of the colon it is possible that the nerve endings towards the bottom of the anus are stimulated, in turn stimulating surrounding areas and causing an orgasm.

Read more: http://wiki.answers.com/Q/Why_does_holding_back_a_bowel_movement_cause_…

Vierailija
7/7 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama diagnoosi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi