Miksi en voi sanoa lapselleni totuutta???
Miksi minä olen selitellyt niin monta vuotta asioita?
Miksi en voi sanoa että isäsi petti minua kaverini kanssa? Miksi en voi sanoa että me yritimme olla yhdessä sen jälkeen.
Miksi en voi sanoa että yrityksestä huolimatta me emme onnistuneet olemaan yhdessä?
Miksi en voi sanoa että isäsi petti nykyistä puolisoaan kanssani, me vain kokeilimme voisimmeko olla yhdessä... emme näköjään?
Miksi en voi sanoa totuutta?
Jos sinä lapseni kysyt miksi emme voi asua isän luona, miksi en kerro totuutta?
Te sisarukset ette sovi juuri nyt isänne maailmaan. Hänellä on uusi perhe ja edellisiä lapsia myös. Hän ei ole pitänyt edellisistäkään lapsista huolta joten miksi pitäisi nykyäänkään. On helpompi tehdä uusia lapsia kuin mennä töihin ja maksaa lasten elatus. Ei hän sitä oikeasti halua.
Sinulla lapseni on sisarukset ja isommat sisarpuolesi jotka ymmärtävät asian, nuoremmat ei sitä voi ymmärtää.
Ehkä äinä olen katkera, tai jotain. En itsekkään voi sitä ymmärtää.
Toivoisin vain että sinä joskus saisit vastauksen teksiviestiisi että hyvää joulua. Ei sitä sitä et saa, ikävä kyllä.
Toivon että jonain päivänä lapseni arvostaisit minun panostani mitä olen koettanut sinulle opettamaan. Niitä elämän arvoja joita minän pidän tärkeänä -sukulaisuutta, ihmissuhteita ja rakkautta.
Toisen ihmisen kunnioittamista!
Olet rakas lapseni minulle nyt ja aina!!
Terveisin: äiti
Kommentit (7)
Miksi en voi sanoa että isäsi petti minua kaverini kanssa? Miksi en voi sanoa että me yritimme olla yhdessä sen jälkeen. Miksi en voi sanoa että yrityksestä huolimatta me emme onnistuneet olemaan yhdessä? Miksi en voi sanoa että isäsi petti nykyistä puolisoaan kanssani, me vain kokeilimme voisimmeko olla yhdessä... emme näköjään?
on joitain asioita, jotka ei kuulu lapsille?
Äiti ei voi kertoa totuutta, kun ajattelee lapsensa parasta. Mutta ymmärrettävästi ällöttää aina siloitella ex-miehen juttuja parhain päin.
Tsemppiä ap!!!!
Toki voit ja pitääkin jotain tuosta kertoa, mutta erota oma katkeruutesi lapsen tiedon tarpeesta.
ja syytä on aina molemmissa. Keskity rakastamaan lastasi, sillä se on tärkeintä, mitä voit tehdä.
Irrota katkeruuden kaapu ja nauti elämän hyvistä asioista.
Aikuisten jutut ei kuulu lapsille, heitä pitää suojella noilta kolhuilta.
Vaikka mekin erosimme, en ole koskaan lasten kuullen moittinut isäänsä ja tulemme pakolliset asiat toimeen.
Isä ja äiti pysyvät lapselle samoina ja olisi lahja heille, jos toimeen tullaan eri osoitteista huolimatta.
Minusta on kyllä hienoa, että purit tuntojasi täällä!
lapsille kertoa totuuksia. Sitä suojelee lapsiaan ja tarjoaa niille parasta, ja lopulta se saattaa kääntyä itseään vastaan. Ne lapset eivät arvostakaan kaikkea sitä, mitä annat ja tarjoat, miltä suojelet yms. Raadollista, mutta totta.
Ja oi se päivä, kun lapsi tuli isänsä luolta sanoen, "ettei iskän tarvitse sinulle mitään maksaa"... Kun lapsi hoksaisikin, kuinka paljon minä äitinä olen hänen puolestaan asioita tehnyt ja huolehtinut hänestä, kun isä on kuin teinivuosinaan karannut ihastuksensa kanssa viettämään mukavaa kahdenkeskeistä aikaa unohtaen lapsensa... Mutta me äidithän niitä huonoja äitejä ollaan...
ei ap
Okei