Itä-Helsinkiin ollaan kaikessa hiljaisuudessa rakentamassa suurta moskeijaa
Itä-Helsinkiin ollaan kaikessa hiljaisuudessa rakentamassa suurta moskeijaa ja islamilaista kulttuurikeskusta.
700m2
asukkaat vastustaa mut se kai rakennetaan silti
eli varmaan suomalaiset muuttaa pois ja muslimit muuttaa sinne ja valtaa sen alueen. sama kuin esim. ruotsissa. :(
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010122812920357_uu.shtml
ja jos ei-muslimi eksyy vallatulle alueelle, on hengenlähtö lähellä. näin naapurimaassa, kohta täällä?
Kommentit (44)
Mistäs tiedät ketä häiritsee? Minua ainakin häiritsee todella paljon. Suomeen ei pitäisi ottaa yhtään muslimeja. Kohta saa naiset pelätä kadullakulkemista jos ei ole rättiä päässä, yäk.
tuskin olet edes huomannut ennen kuin media alkoi vääntää tikusta asiaa..
Mistäs tiedät ketä häiritsee? Minua ainakin häiritsee todella paljon. Suomeen ei pitäisi ottaa yhtään muslimeja. Kohta saa naiset pelätä kadullakulkemista jos ei ole rättiä päässä, yäk.
Oletko oikeasti noin yksinkertainen vai teeskenteletkö vain?
Tiesitkös, että Atik Ismailkin on muslimi? Samoin on muslimi Ben Zyskowiczin vaimo.
muslimien rukoushuone. Jep - Puitsotiellä vanhassa leffateatterin tiloissa jossa sittemmin oli myös pesula. Näin niitä taitaa olla niin lännessä ja kohta idässäkin.