Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itä-Helsinkiin ollaan kaikessa hiljaisuudessa rakentamassa suurta moskeijaa

Vierailija
28.12.2010 |

Itä-Helsinkiin ollaan kaikessa hiljaisuudessa rakentamassa suurta moskeijaa ja islamilaista kulttuurikeskusta.

700m2

asukkaat vastustaa mut se kai rakennetaan silti

eli varmaan suomalaiset muuttaa pois ja muslimit muuttaa sinne ja valtaa sen alueen. sama kuin esim. ruotsissa. :(

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010122812920357_uu.shtml

ja jos ei-muslimi eksyy vallatulle alueelle, on hengenlähtö lähellä. näin naapurimaassa, kohta täällä?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs tiedät ketä häiritsee? Minua ainakin häiritsee todella paljon. Suomeen ei pitäisi ottaa yhtään muslimeja. Kohta saa naiset pelätä kadullakulkemista jos ei ole rättiä päässä, yäk.

Vierailija
42/44 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs tiedät ketä häiritsee? Minua ainakin häiritsee todella paljon. Suomeen ei pitäisi ottaa yhtään muslimeja. Kohta saa naiset pelätä kadullakulkemista jos ei ole rättiä päässä, yäk.

tuskin olet edes huomannut ennen kuin media alkoi vääntää tikusta asiaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko oikeasti noin yksinkertainen vai teeskenteletkö vain?

Tiesitkös, että Atik Ismailkin on muslimi? Samoin on muslimi Ben Zyskowiczin vaimo.

Vierailija
44/44 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muslimien rukoushuone. Jep - Puitsotiellä vanhassa leffateatterin tiloissa jossa sittemmin oli myös pesula. Näin niitä taitaa olla niin lännessä ja kohta idässäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi