Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

%%%Mieheni ajoi kaikki karvat alapäästään....

Vierailija
28.12.2010 |

Siis ällöö! Pallit tuntuu ihan sellaselta säämiskältä, jolla autoja kiillotetaan---kiva...Ajeleeko kukaan muu?Onko se normaalia??

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuulemma niillä kolmekymppisillä isillä on aina ajeltu alapää. Mun mies on vaan niin karvainen, että jos vetää ihan poslarin, on kuin olisi menossa johonkin toimenpiteeseen = korni.

Vierailija
22/42 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuulemma niillä kolmekymppisillä isillä on aina ajeltu alapää. Mun mies on vaan niin karvainen, että jos vetää ihan poslarin, on kuin olisi menossa johonkin toimenpiteeseen = korni.

...muut miehet vie vauvat uimaan niin sun mies menee tsekkaan isien pallit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pallientrimmaajan vaimo, mutta kyllä mä ainakin huomaan, jos pidän silmät auki, onko jollakulla ajeltu alapää vai ei. Tässä vasta mulla oli silmässä pipi, ja oli vaikeaa pitää sitä tervettäkin silmää auki, ja silloin kyllä jäi huomaamatta kaikenlaiset asiat.

Vierailija
24/42 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei naiset tsekkaa toistensa vartaloita arvioivasti vauvauinnissa??

Vierailija
25/42 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rakkaani ajelee jopa säärikarvojaan.

Vierailija
26/42 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajelen kaikki karvat pois alapäästä siinä missä naaamastakin. Navan alle jätän vain tuon "viivan". Olo on paljon freesimpi posliinina.

M24

Vierailija
27/42 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun ei karvoja suihinottaessa mene suuhun. Olen posliini itsekkin.

Ainiin ja HUI!

Mieheni sheivaa myös rintakarvansakin :O

Vierailija
28/42 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pyytänyt myös miestäni sheivaamaan, tai Veetillä ottamaan karvansa pois. Ihan eri tunne rakastelussakin, siis vaihtelun vuoksi.

Vierailija
29/42 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole tekemässä siitä aloitusta av:lle, koska asia ei minua liiemmin kiinnosta. Mieluummin posliini kuin se viidakko, mikä siellä odottaisi jos ei koskaan siistisi. Onpas siis iiiihan hirveää, että mies ajelee karvat... :D jessus mitä vastauksia, ihan samaa sarjaa kuin jos kauhistellaan sitä, että nainen ei aja karvojaan.

Vierailija
30/42 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en sellaista munaa suuhuni ota, joka ei ole täysin ajeltu.

joten en ole koskaan törmännyt karvaiseen kyrpään. Ovatko ne tavallisia vai harvinaisia?

Mulla on myös ollut useita seksikumppaneita mutta en ole yhteenkään posliiniin törmännyt.

että itse HEPPI olis karvainen. Ainakin mun alasti näkemissä miekkosissa se karva kasvaa siinä kikkelin juuressa, ei itse mulkussa.

Okei, en ole ehkä tehnyt mitään kovin tarkkaa tutkimustyötä kyseisestä aiheesta, mutta tälleen äkkiseltä ajateltuna ei ole kyllä kellään karvoja hepissä kasvanut. Tai siis suuseksin aikana eivät ole karvat tulleet häiritsemään.

Mutta kuitenkin, itse pidän siitä, että miehellä on karvat tallella. Ekat sanat, jotka tulevat ajellusta miehestä mieleen, ovat neiti ja pikkupoika =D

Ja kuten aikaisemminkin sanoin, oma mieheni on aika karvainen joten paljas alapää olisi aika koominen näky =D

ja olen pitänyt sitä ihan normaalina. Joku pari senttiä siitä varren alusta on karvaista aluetta. Luojan kiitos mies sentään sheivaa ne.

Vierailija
31/42 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eksillä myös on monilla ollut varressa karvaa.. Se on siinä esinahkassa aika lähellä juurta.. ei sentään koko esarissa kuitenkaan.. :D

Vierailija
32/42 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siis siistii karvat, mutta niitä on "vähän". Musta se on kivaa, en tykkää esimerkiksi ottaa suihin jos on paljon karvoja.

Vierailija
33/42 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies sheivaa ja on se vaan mahtava näky kun 19 cm ympärileikattua vehjettä on juhlakunnossa ja kookkaat pallit näyttää herkullisilta.

Vierailija
34/42 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajeltu muna on niin herkullisen näköinen

Vierailija
35/42 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja kookkaat pallit näyttää herkullisilta.

Vierailija
36/42 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no...kalkkunalta. Ei ole kalju kaunis joka miehellä ja posliini joka naisella, jos häpärit roikkuu esteettisesti rumasti.

Jos mies ajelee karvat joidenkin naisten mielestä se on turn-off. koska siitä tulee mieleen pikkupojat tai vanhukset. Joillekin se voi olla taas yhtä kiva asia kuin oma karvattomuus. Tulee paremmin esille kalu ja jos se on komea niin se erottuu edukseen jos kalu on ruma niin rumentuu enemmän.

Vierailija
37/42 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei täysin karvatonkaan ole kiva...

Minun mieheni ajelee varren ja harventaa muuten karvoitusta. Samoin ajelee kainalot!

Siistimies on sieltäkin siisti

Vierailija
38/42 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuitenkin, itse pidän siitä, että miehellä on karvat tallella. Ekat sanat, jotka tulevat ajellusta miehestä mieleen, ovat neiti ja pikkupoika =D

Riippuu koosta, mitä tulee mieleen. :-) :-)

Mutta vaikka itse ajaisikin tai vaimo tai tyttöystävä ajaisi, niin kyllä ne kasvavat aina takaisin ja jo parissa kuukaudessa on taas kunnolla karvaa. Eli kokeilla voi (esim. kesäksi), ei se ole lopullista ja ehkä siitä (kaikki pois tai ainakin vaihtoehdosta jossa jätetään vähän yläpuolelle) alkaisi tykätä. :)

Vierailija
39/42 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iuh!

mutta ei täysin karvatonkaan ole kiva... Minun mieheni ajelee varren ja harventaa muuten karvoitusta. Samoin ajelee kainalot! Siistimies on sieltäkin siisti

Onneksi en ole koskaan moiseen törmännyt.

Mun mies ei ajele itseään. On myös kaikin puolin karvainen, joten pallinsa ajamalla sais vain multa huutonaurut aikaseksi. :D

Ja suuseksissäkään en saa millään karvoja suuhuni. Vartta imuttelen ja pidän hyvänä. Palleja hyväilen kädellä. Ja koska varressa EI miehelläni kasva karvoja, ei tarvi pelätä karvan tarttumista kieleen. :D

Vierailija
40/42 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olet suihkutiloissa? Että rehottaako polviin saakka vai onko kaikki veks?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi