Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ville Pusa&Riikka Pietilä ja Menaiset haastattelu. Lukiko kukaan?

Vierailija
28.12.2010 |

Mua tuppas vähän naurattamaan sinänsä ihan kivasti tehty haastattelu kivoine tunnelmallisinine kuvineen, mutta oli se sen verran vaaleanpunaisten lasien läpi kirjoitettu että se sai hymyn huulilleni.

Ville sanoo: "Joku sanoi, että alkuhuuma menee pian ohi, mutta tässä se on yhä. En ole ikinä kokenut mitään tälläista: rakastun Riikkaan joka päivä uudelleen. Tämän enempää ihminen ei vain yksinkertaisesti voi rakastaa. Se on psyykkisesti ja fyysisesti mahdotonta!"

Ja se miks mua tää juttu hymyilyttää on se että tämä pari on tavannut toisensa viime tammikuussa, eli alle vuosi sitten! Niin, eikö se alkuhuuma pidäkkin vielä olla päällä?? Vai kuinka nopasti se menee ohi?

Toivon vilpittömästi tälle parille kaikkea hyvää ja toivon tosissani että saan lukea heistä samantyylisen haastattelun 10 vuodenkin päästä, kuinka suurempaa rakkauttaa ei voi ollakkaan..

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mua hävetti Villen puolesta kun sanoi, että julkisuudessa on ollut väärä kuva hänen ja edesmenneen avovaimon suhteesta. Ei kuulema mennyt niin hyvin kuin julkisuudessa oli väitetty. MIKSI piti mainita tuosta? Mun mielestä tosi törkeä veto kuollutta avovaimoansa kohtaa. Tuntu siltä kun olisi mitätöinyt entisen suhteensa. Olisi vain ollut hiljaa. Meni maku koko miehestä.

Vierailija
2/24 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mua hävetti Villen puolesta kun sanoi, että julkisuudessa on ollut väärä kuva hänen ja edesmenneen avovaimon suhteesta. Ei kuulema mennyt niin hyvin kuin julkisuudessa oli väitetty. MIKSI piti mainita tuosta? Mun mielestä tosi törkeä veto kuollutta avovaimoansa kohtaa. Tuntu siltä kun olisi mitätöinyt entisen suhteensa. Olisi vain ollut hiljaa. Meni maku koko miehestä.

samaa mietin minäkin että miksi halusi tämän mainita? parempi olisi antanut asian olla vai halusiko vaan jollain tavalla puolustautua siihen, kun aloitti uuden suhteen varmasti jonkun mielestä liian nopasti, vaikkei sitä mun mielestä olisikaan tarvinnut puolustella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että siltä voi odottaa ihan kaikkea.

Vierailija
4/24 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sori vaan, ei tule kestämään arkea...

Vierailija
5/24 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelin minäkin!

Kaikkea hyvää vaan heille, MUTTA

Korvaani särähtu myös tämä:

Danan biologinen äiti ja Villen ex-avopuoliso menehtyi äkilliseen sairauteen reilut kaksi vuotta sitten. Ville sanoo, että aiheen tiimoiltaon syntynytmonia väärinkäsityksiä. -Toivon, että viimeistään nyt ihmiset laikkaisivat puhumasta hänen kuolemastaan. Totta kai tapahtuma oli traaginen, mutta parisuhteemme ei voinut niin hyvin , Ville sanoo.kuin on annettu ymmärtää.

Kuka on antanut ymmärtää? Eikös Ville itse?

Uutta onneaan on toki oikeus hehkuttaa,mutta tuon jutun olisi silti voinut jättää sanomatta haastattelussa.

Nythän tämä tuorepari on jo naimisissa ja toivon ,että onni kestää myös tämä alkuhuuman jälkeen!

Vierailija
6/24 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai olivatko joulun erossa?

Vierailija
7/24 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla on oikeasti rakkaus kestänyt vuosien ajan. Suhteet kun tuntuvat olevan niin kertakäyttötavaraa nykyään. Juuri Satu Tuomistokin hehkutti suhdetta Pasi Nielikäiseen viikonvaihteen iltiksessä, kuinka koskaan ennen ei ole saanut olla näin oma itsensä kuin tässä suhteessa blaah blaah ja suhde on siis varmaan kuukauden verran tuore.

Tulee vaan mieleen että onko kaikki aina pakko heti päästä kertomaan ja hehkuttamaan lehtiin? Onko julkisuuden nälkä niin kova?

Vierailija
8/24 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko niin onnen huumassa että kuolleen vaimon vanhemmat jäävät syrjään lapsenlapsensa elämästä.

Vierailija
9/24 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isovanhemmille. Säälittää Dana ressu.

Vierailija
10/24 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukea miten isi puhuu äidistä.

Vierailija
11/24 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin mukavinta kuultavaa tyttären isovanhemmille :((

Olisi kyllä kannattanut pitää ihan omana tietonaan eikä levitellä koko kansalle

Vierailija
12/24 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo aika siirappinen haastattelu! Ja tuo kommentti tytön äidistä oli aika typerä. Olisi tosiaan kiva kuulla vuosikausia yhdessä olleelta parilta samanlainen haastattelu.

Vierailija
13/24 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella mautonta niin kuollutta avovaimoaan, lastaan kuin avovaimon sukulaisiakin kohtaan. Lisäksi niin naiivia, että ihan alle vuosi tunnettu ja ihastumisen tunne on vieläkin. Saman tein sitten pukataan naimisiin ja eiköhn sieltä ole jo tulossa se täydellinen lapsi täydellisen onnen täydentämään -kunnes muutaman vuoden päästä luetaan lehdistä erosta.

Vierailija
14/24 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun saamme lukea kuinka he erosivat ystävinä.

Vierailija
15/24 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli tosiaan niin törkeä kommentti Villeltä ettei tosikaan.

Itsehän hän silloin suruaan velloi julkisesti ja nyt sitten mustanmaalaa lapsensa äitiä.

Danalle kaikkea hyvää elämään, toivottavasti ei uusi äitipuoli ja isä myrkytä hänen muistojaan äidistään.

Vierailija
16/24 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti on raskasta ollu kuoleman sairaan kanssa. Onnea tuoreelle Hääparille !!!

Vierailija
17/24 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti on raskasta ollu kuoleman sairaan kanssa. Onnea tuoreelle Hääparille !!!

Vierailija
18/24 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauneimmalla mahdollisella tavalla: kutsumalla Riikkaa äidiksi."

"Villen neljävuotias Dana-tytär on äiden kunniavieras,mutta vain kirkkoseremonian ajan.Morsiusneitona Danaa ei nähdä, sillä edellinen keikk ajätti toivomisen varaa. -Danan piti kantaa Villen veljen häissä ruusukoria,mutta hän kippasi kaikki terälehdet maahan. Se oli aikamoinen show, Riikka muistelee nauraen.

Vierailija
19/24 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oksetus mikä mies!!

Vierailija
20/24 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Villekin tosiaan voisi miettiä, että hänen sivulauseensa voidaan vetää otsikoihin. Voisin hyvin kuvitella, että tämä Ville on yrittänyt selittää toimittajalle, että ne jutut joissa hänestä avokkinsa kuoleman jälkeen tehtiin maailman marttyyri ja tuskaisista tuskaisin mies, olivat liioiteltuja. Ja nyt toimittaja kenties tarttui juuri tähän lauseeseen ("se sanoi niin, mulla on tää nauhalla") ymmärtämättä sen merkitystä tai ymmärtäen tahallaan vääriin ("haa, saadaan vähän väriä ja skandaalinkipinää tekstiin").

Ja ammattini on toimittaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi