Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni joululahjoja mulle:

Vierailija
28.12.2010 |

Tarjoustalosta mm.

- vartalovoide 1 eur,

- käsirasva 1,50,

- Loreal Anti Aging puhdistusemulsio 6,80.

- "Lahjapakkaus" jotain halpaa tuotetta, jossa suihkugeeli+vartaloemulsio, 3,50.

=D siis mistä ihme kummasta se on tuollaisia keksinyt ostaa. (Näin kuitin, tiedän siitä ostopaikan ja hinnan).

Sain kyllä 2 muuta pyytämääni vähän arvokkaampaa lahjaa.

Lisäksi olin puhunut, että VOISI olla kiva myös lahjapakkaus, jossa on tuoksu ja vartaloemulsio samaa sarjaa. (Ja sellaisen ostimmekin sitten yhdessä ostoksilla ollessamme kerran; en tosin tiedä oliko hän nuo ehtinyt jo ostaa aiemmin).

Mutta oliko se esim. ajatellut että tartten jotain "Anti aging" tuotetta?? häh?

vähän yritin tiedustella mistä moinen, niin ensin se meinasi että hän osti just niitä mistä olin puhunut, no meinasin että on ole kyllä ihan tällaisista puhunut - ilmeisesti se oli vaan mättänyt hyllystä mitä sattuu kun oli hermostunut ostoksilla olemiseen tms. =D.

Sain myös jalkasuolan, josta ole joskus puhunut että tarttis jonkun NÄTEISSÄ pakkauksissa olevat jalkakylpyaineen+jalkavoiteen (esille laitettavaksi).

No sain maailman rumimman jalkasuolapurkin, 2,59 eur.

:) toisaalta olen otettu että hän ylipäänsä MUISTI että olen puhunut jalkasuolasta, ja on yrittänyt.

No, ehkä vähän turhia, nyt mulla on esim. hirveät kasat halpoja suihkugeelejä ja vartaloemulsioita (joita jo ennestäänkin) ja joku ihme loreal puhd.emulsio (jos ostan markettituotetta, niin sitten en mitään 6,80 maksavaa vaan oikeasti halpaa - muuten satsaisin laadukkaampiin).

Mutta kai nuo aikanaan käytettyä tulee :).

Täytyis kai antaa jatkossa vielä selvemmät määreet.

(Meillä siis täysin yhteiset rahat ja tili, joten sikäli vähän harmi jos tulee rahoja käytettyä "turhaan" tavaraan. Onneksi eivät olleet kalliita.)

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kerro nyt se edes, miten se "nätti pakkaus" vaikuttaa jalkakylpysuolan toimivuuteen....

Vierailija
2/30 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin kerran, että hänen suihkusaippuansa on lopussa, käyttää niitä Axen tuotteita, joita ostan hänelle marketeista. Toi sitten sellaisen 5 litran kanisterin shampoota, kun on niin kätevä, että ei heti lopu...

Lahjaksi olen saattanut saada samantyylisiä asioita, aina tosin niitä halvimpia. Mies on vähän pihi noissa päivittäistuotteissa, mutta sitten koneissa ja laitteissa pitää aina saada sitä parasta!

Nyt sain lahjaksi robotti-imurin , mikä oli aivan paras lahja ikinä! Olen valittanut miehelle, miten en jaksaisi siivota tätä taloa koko ajan ja miten lapset sotkevat ja joka päivä pitäisi imuroida vähintään yläkerta (150 neliötä) ja miten toivoisinkaan siivoojaa meille. Osti robotti-imurin ja se kelpaa hyvin tälle mammalle! :)

Lisäksi saan toivomani kirjan, mutta se on tilattu netistä eikä ehtinyt jouluksi.

Tänä vuonna siis sain vain toivottuja lahjoja. Ihanaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elikä se olisi ollut myös osin sisustuselementti kylppärissä, kaunis purkki.

No, toki voin siirtää sen siitä rumasta johonkin toiseen astiaan. Revin siitä kyllä jo etiketin pois ettei ole niin kauhean näköinen.

Mutta joku tosi nätti pakkaus + jalkavoide samaa sarjaa olisi kaunis olla esilllä - yleensäkin mietin kaikessa aina miltä ne näyttää ja sopivatko sisustukseen, jos pidän esillää.

tavalliset shampoopullot yms. mitä en ole siirtänyt johonkin nätimpään, pidän aina kaapissa tai jossai piilossa, ja otan ne sitten vaan mukaan suihkuun.

ap

Vierailija
4/30 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olet aika julma kun arvostelet miehesi ostamia lahjoja ja arvotat niitä niihin kulutetun rahasumman perusteella.

Vierailija
5/30 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on mun mielestä ihana, on sentään ajatellut sua ostaessaan lahjoja, vaikkakin ovat vaan halpoja..

Vierailija
6/30 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaa`an mitä olin toivonut ja pienen kivan pelin mistä olin kaupassa ohimennen maininnut että "tuo on tosi kiva peli muuten" sekä ihanan vesi, valko- ja punaviini lasi setin :)

Mun mielestä sun miehen lahja oli kaikessä outoudessaan tosi söpö, kun tuli jotenki niin sellanen perus sulonen tohelo mieleen :D Yritys hyvä 10, mutta tulos on mitä on... Ajatushan se tärkein siinä kuitenkin on

Vierailija
7/30 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kerro nyt se edes, miten se "nätti pakkaus" vaikuttaa jalkakylpysuolan toimivuuteen....

mutta kun se olikin tarkoitettu laitettavaksi esille, kuten ap kirjoitti - ei käyttöön.

Koristeensa kullakin!

Vierailija
8/30 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en valittais yhtään, jos olisin saanut hiton suolaa ja emulsioo!

Mäpäs sain mieheltäni Hakkapeliitat... siis luitte oikein. HAKKAPELIITAN TALVIRENKAAT! No joo, onhan mulla jo aika ajetut talvirenkaat... mutta, silti. Joululahjaks?!?

=DDD

Muistan tän ehkä vielä haudassakin.

Vierailija
9/30 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti loputonta toivelistaasi. Ei hänkään ehkä sisäistä, että jokin purnukka on tarkoitettu näytettäväksi, ei käytettäväksi. Kiittämätön olet ja ihmeen utelias. Olisit jättänyt edes sen kuitin lukematta.

Vierailija
10/30 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkasuola koristeena?!?! :-D

Vierailija
11/30 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on hän "yrittänty" - toisaalta hän kyllä myönsi että lopulta osti mitä sattui, eli aika kiukkupäissä nuo on varmaan sinne ostoskoriin paiskittu.

(Olisi siis riittänyt ihan hyvin että hän antaa ne 2 muuta toivomaani asiaa mitkä antoi.)

mun mielestä sinänsä ok että olivat edullisia - hyvä että olivatkin niin ei mennyt rahaa hukkaan. Omistanikin perheelle hankkimista lahjoista oli osa kirppikseltä.

talvirenkaat ois mun mielestä ihan hyvä lahja, jos niistä kerran tarve. Sun turvallisuudesta kyse!! Toisaalta, jos on toivonut jotain ihan muun tyyppistä, niin ylenpalttinenkin käytännöllsisyyskin ehkä vähän tylsää... noitten renkaitten lisäksi olisi hyvin käynytkin joku halpa suola ja emulsio vielä :).

ap

Vierailija
12/30 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olisin tyytyväinen jos olisin saanut uudet renkaat, ja kaikki neljä, mut mä sain synttärilahjaksi 2 käytettyä talvirengasta, yht 20e. Ne kaksi uutta mä sain itse maksaa. Se olikin niin kallis lahja tuossa lokakuussa, että jouluksi ei sitten mitään tullutkaan.

Vierailija
13/30 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkasuola koristeena?!?! :-D

en halua sitä jalkasuolaa koristeeksi, vaan ensisijaisesti käyttöön.

MUTTA, kuten kirjoitin, kaikessa aina ajattelen miltä se myös NÄYTTÄÄ, eli en osta kotiin todellakaan edes kynää jos ei se sovi kirjoituspöytäni ja kynäpurkkini kanssa yhteen!!!

Eli jos se on rumassa purkissa, joudun sitäkin pitämään kaapissa, en halua että meidnä kylppäri näyttää siltä kuin ilmeisesti teidän kylppärit, että kaikenmaailman värikkäitä pulloja ja puteleita nurkat täys.

Ihan järkyn näköistä.

ap

Vierailija
14/30 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n kaltaisia paskiaisia!

Vierailija
15/30 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

talvirenkaat ois mun mielestä ihan hyvä lahja, jos niistä kerran tarve. Sun turvallisuudesta kyse!! Toisaalta, jos on toivonut jotain ihan muun tyyppistä, niin ylenpalttinenkin käytännöllsisyyskin ehkä vähän tylsää... noitten renkaitten lisäksi olisi hyvin käynytkin joku halpa suola ja emulsio vielä :). ap

No mua nyt lähinnä naurattikin toi mun mieheni yltiöpäinen käytännöllisyys=D

Vierailija
16/30 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti loputonta toivelistaasi. Ei hänkään ehkä sisäistä, että jokin purnukka on tarkoitettu näytettäväksi, ei käytettäväksi. Kiittämätön olet ja ihmeen utelias. Olisit jättänyt edes sen kuitin lukematta.

olin toivonut 2 asiaa - joista niistä toinen on oikeastaan yhteinen hankinta (kuntopyörä) ja joka oli tarkoitus testata ja ostaa yhdessä, no hän oli sen sitten käynyt vain ostamassa.

Lisäksi olin joskus puhunut, että tuoksupakkaus VOISI olla kiva.

Ja tuo jalkasuola oli oikeastaan vanhempi juttu, eli olin yleisesti puhunut että se loppui ja tarttis ostaa ja olisi kiva joku voide ja suola näteissä purkeissa että voi pitää esilläkin tms. mutta tästä oli jo kauemmin aikaa - joten IHME että hän muisti tämän ylipäänsä, koska yleensä ei tajua mitään vinkkejä.

Niin ja kuitin näin koska hän antaa mulle kaikki kuitit kun seuraan kaikkia meidän menoja tarkkaan ja pistän ostokset ylös.

ap

Vierailija
17/30 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ajellut, ei.

Mä en valittais yhtään, jos olisin saanut hiton suolaa ja emulsioo! Mäpäs sain mieheltäni Hakkapeliitat... siis luitte oikein. HAKKAPELIITAN TALVIRENKAAT! No joo, onhan mulla jo aika ajetut talvirenkaat... mutta, silti. Joululahjaks?!? =DDD Muistan tän ehkä vielä haudassakin.

Vierailija
18/30 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli havaittavissa mutta yleisesti tällä palstalla miehet saavat aika kovaa kritiikkiä.En oikein aina ymmärrä miksi me naiset ajattelemme itsestämme niin "upeina",että miehet ovat auttamattomasti alempaa kastia.Itse olen onnellinen mieheni kanssa;hän ei ehkä osaa osaa ostaa oikeanlaisia purkkeja ja purnukoita mutta jos autoon tulee tulee vika,niin apua löytyy,sauna on lämmin lenkiltä tultuani,kotimatkalta soittaa "haluatko kaupasta jotain",pms-aikaan on AINA suklaata talossa.Tälläiset pienet arjen huomioimiset ovat mielestäni parempia kuin sievä purkki vessassa.

Vierailija
19/30 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä valitat niin hinnoista, anti-age-tuotteista (tiesiköhän edes mikä on, kunhan yritti löytää jotain kivaa yövoidetta) että purkkien ulkonäöstä. Ja vaikka mies oli ostanut sinulle myös kalliimpia lahjoja.

En jaksa käsittää, nimittäin miksi miehesi viitsii yrittää...

Vierailija
20/30 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ja kiittämätön, kuten hirmut ovat.