Mieheni joululahjoja mulle:
Tarjoustalosta mm.
- vartalovoide 1 eur,
- käsirasva 1,50,
- Loreal Anti Aging puhdistusemulsio 6,80.
- "Lahjapakkaus" jotain halpaa tuotetta, jossa suihkugeeli+vartaloemulsio, 3,50.
=D siis mistä ihme kummasta se on tuollaisia keksinyt ostaa. (Näin kuitin, tiedän siitä ostopaikan ja hinnan).
Sain kyllä 2 muuta pyytämääni vähän arvokkaampaa lahjaa.
Lisäksi olin puhunut, että VOISI olla kiva myös lahjapakkaus, jossa on tuoksu ja vartaloemulsio samaa sarjaa. (Ja sellaisen ostimmekin sitten yhdessä ostoksilla ollessamme kerran; en tosin tiedä oliko hän nuo ehtinyt jo ostaa aiemmin).
Mutta oliko se esim. ajatellut että tartten jotain "Anti aging" tuotetta?? häh?
vähän yritin tiedustella mistä moinen, niin ensin se meinasi että hän osti just niitä mistä olin puhunut, no meinasin että on ole kyllä ihan tällaisista puhunut - ilmeisesti se oli vaan mättänyt hyllystä mitä sattuu kun oli hermostunut ostoksilla olemiseen tms. =D.
Sain myös jalkasuolan, josta ole joskus puhunut että tarttis jonkun NÄTEISSÄ pakkauksissa olevat jalkakylpyaineen+jalkavoiteen (esille laitettavaksi).
No sain maailman rumimman jalkasuolapurkin, 2,59 eur.
:) toisaalta olen otettu että hän ylipäänsä MUISTI että olen puhunut jalkasuolasta, ja on yrittänyt.
No, ehkä vähän turhia, nyt mulla on esim. hirveät kasat halpoja suihkugeelejä ja vartaloemulsioita (joita jo ennestäänkin) ja joku ihme loreal puhd.emulsio (jos ostan markettituotetta, niin sitten en mitään 6,80 maksavaa vaan oikeasti halpaa - muuten satsaisin laadukkaampiin).
Mutta kai nuo aikanaan käytettyä tulee :).
Täytyis kai antaa jatkossa vielä selvemmät määreet.
(Meillä siis täysin yhteiset rahat ja tili, joten sikäli vähän harmi jos tulee rahoja käytettyä "turhaan" tavaraan. Onneksi eivät olleet kalliita.)
Kommentit (30)
en mä niistä nyt tarkoita vakavasti valittaa...
Kyllä hänkin arvosteli mulle ihan ääneen mun ostamat verkkarit, että ei kai hän niin lihava ole - olin ostanut hänen kokoaan ja ajattelin että kai se on ok. No ne näytti kyllä aika löysiltä kun ei olleet päällä, ja sanoin että vaihdetaan.
Nno mutta kas kummaa kyllä tulivat heti käyttöön ja kun sanoin että älä nyt käytä että voi vaihtaa, niin niissä olikin joku kiristysnyöri tms.... Varmaan se pienempi koko olisi kuitenki hälle ollut pieni :), ei ehkä tajua ettei ole enää ihan sama kroppa kuin 20 v. sitten :)
ps. verkkareita käytetty jo niin ahkeraan että ovat pyykissä asti käyneet
ap
Jalkasuola koristeena?!?! :-D
en halua sitä jalkasuolaa koristeeksi, vaan ensisijaisesti käyttöön.
MUTTA, kuten kirjoitin, kaikessa aina ajattelen miltä se myös NÄYTTÄÄ, eli en osta kotiin todellakaan edes kynää jos ei se sovi kirjoituspöytäni ja kynäpurkkini kanssa yhteen!!!
Eli jos se on rumassa purkissa, joudun sitäkin pitämään kaapissa, en halua että meidnä kylppäri näyttää siltä kuin ilmeisesti teidän kylppärit, että kaikenmaailman värikkäitä pulloja ja puteleita nurkat täys.
Ihan järkyn näköistä.ap
Käy sääliksi kun jaksaa yrittää, mutta vaimo haukkuu av:lla jo siitä että jalkasuolapurkki on ruman näköinen. Ap, kävikö koskaan, hetkeäkään mielessä että mies ei joko tullut ajatelleeksi että se purkki voisi olla kovastikin erilaisen näköinen TAI että mies itse piti sitä ihan hyvännäköisenä. Tai että mies arveli sisällön ratkaisevan ennemmän kuin paketin.
Saako mies valita itse vaatteensa vai pitääkö niiden sointua tarkasti sinun vaatteidesi väreihin ja tyyliin? Kertooko mies huonekaluliikkeessä mistä sohvasta pitää vai kerrotko sinä sen hänelle?
Jos sulla on tuommoinen mies joka kuuntelee mitä olet toivonut.
Meillä ei olisi mitään toivoakaan että saisin jonkun lahjan jos olen vaan joskus maininnut että tuo olisi kiva. Todennäköisesti en saisi yhtään mitään jso mies saisi päättää, joulu on kuulemma kerskakulutusta ja humpuukia, niinkuin kaikki muukin ostaminen ylipäätään. (tähän on pakko lisätä että autot, elekrtoniikka ja kodinkoneet ym eivät kuulu tähän, niitä voi ostella mielin määrin)
Se oli niin reppanan oloinen naisten vaateosastolla. Vaelteli edes takaisin, eikä oikein osannut tarttua mihinkään. Kun joku nainen hypisteli jotain, hän hetken kuluttua kävi tutkimassa samoja. Hypisteli esim. tunikoita, mutta kassalla huomasin, että yöpaita oli lopulta kainalossa.
Törmättiin samaan heppuun vielä yhdessä marketissa ja siellä pörhelsi kemppariosastolla.
Selvästi oli vaimolle lahjat haussa ja jotenkin tuli fiilis, että tietäispä vaimo miten hän todella ainakin yritti :)
Teillä on siis kaikenmaailman pullot ja putelit esillä - toisin kuin meillä. IHAN JÄRKYN NÄKÖISTÄ!!
Eli jos se on rumassa purkissa, joudun sitäkin pitämään kaapissa, en halua että meidnä kylppäri näyttää siltä kuin ilmeisesti teidän kylppärit, että kaikenmaailman värikkäitä pulloja ja puteleita nurkat täys. Ihan järkyn näköistä. ap
Erikseen on sitten kodinhoitohuone joka pukutilana myös toimii, ja joudun sinne änkemään kaappeihin kaikki mitä ei viitsi pitää esillä.
Saunan kylppärissä meillä ei ole kaapin kaappia, vain sellainen penkkihyllykkö ja sitten ne pikkuhyllyt suihkuissa.
Tarkkaan pitää siis miettiä mitä niissä pitää.
Eikä siksi viitsisi kerätä tarpeetonta purkkiarsenaalia.
Toisessa kylppärissä toki on jotain kaappeja, mutta ei ylettömän paljon.
ap
Et taida arvatakaan kuinka vaikeaa on miesparkojen pyöriä kaupoissa miettimässä mikä rouvalle kelpaisi!
Itse sain toivomani lahjan kun sanoin suoraan että osta tuo. Ja vielä kaupanpäälle niitä kauneudenhoitotuotteita :) Oli kiva ylläri ylimääräinen lahja.
mene vaikka itsekin käymään jäähyllä siellä rumien jalkasuolapurkkien kanssa. On ihmisiä, joilla on oikeastikin ongelmia, sinä teet niitä.
Mä en saanut mitään lahjaa mieheltäni.... olisin ollut ihan onnellinen noistakin muistamisista, viime vuonna sain valurautaisen kattilan...
Oikein hinnat kyylätään ja lytätään niiden takia. Muista kertoa tuo kaikki miehelles niin saat taatusti aiheutettua sille pahan mielen ja toivottavasti lahjattoman tulevaisuuden häneltä. Oikein kiukuttaa miehes puolesta!