~*~*~HELMIVAUVAN KUUMEILIJAT, VIIKKO 23~*~*~
Uusinta yritys! [http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WA...|http://www.vauva.fi/…]
Kommentit (82)
annique: pahoittelut tädistä...
HOPE-a: Joskushan ihmeitä sattuu! Että ovis oliskin ollu vähän aiemmin/myöhemmin tai että simpat olis eläneet pidempään (jostain luin, että saattavat joskus elää viisikin vrk)
ms_matami: ONNEA PALJON! Ja tarrasukkia mukaan... Ei sun kannata olla häpeissäsi. Minun ystävälleni olin häpeissäni, kun saatiin kaksi lasta 1½ vuoden ikäerolla helposti, ja tiesin että heillä on vaikeuksia raskautua tai sitten raskaudet ovat päättyneet keskenmenoon. Toisen jälkeen hän kannusti minua, että tee ihmeessä vielä lapsia! Olin vähän nolona, kun luulin taustalla olevan "piilokatkeruutta". Hän sanoi, että ei toisten lapset ole häneltä pois. Minusta oli aika kypsästi ajateltu... Nyt tämä ystäväni on useiden vuosien tutkimusten ja hoitojen jälkeen vihdoin raskaana, ja olen todella onnellinen hänen puolestaan.
).( Tänään menen käymään labrassa otattaanprogesteroniarvon, että onhan ovis varmasti tapahtunu. Gynen ultrauksen mukaan ja omien tuntemusten mukaan olen kyllä 90% varma, että se olis ollu. Oon kyllä tosi pettynyt, jos arvo ei olekaan tarpeeksi koholla! Kiinnittymispäivät oli varmaan viikonloppuna tai on parhaillaan käsillä, jos hedelmöittyminen on tapahtunut! Oireita ei tietenkään vielä ole suuntaan eikä toiseen,,, Pikkasen alamahaa nippailee joskus ja rinnat on turvoksissa, mutta niin ne olis muutenkin tässä vaiheessa kiertoa. Yleensä mulla naama alkaa ennen menkkoja "kukkimaan" eli finnejä tulee enemmän, mutta saa nyt nähdä, tuleeko... Perjantaina aion testata, koska lauantaina on yks koulutus, jonka jälkeen varmaan saunotaan ja on tarjolla olutta ja siideriä.
Eli piinaviikko on tässä osoitteessa menossa!
Mimmi75, kp.22/??, dpo 6 tai 7
Täällä piinaillaan.
Mun lämmöt saa mut ymmälleen. Toivottavasti ei uumeile tätiä. Voihan siihen vain pelkällä lakanalla nukkumienn vaikuttaa. Toivon mutta silti olen henkisesti vähän valmistautunut tätiin. Menis tää viikko nopeaan niin tietäis.
Tänä aamuna mull aon ollu etovaa oloa, mutta oon mä sen psytynyt psyykkaamaankin, joten ei luota oireeseen.
T:Vacsuli kp 33/28-43, yk7, dpo12
En ole aikoihin kirjoitellut kun aluksi sivut tökki niin pahasti ja sitten olin viikon lomamatkalla Kreetalla. Nimimerkkiäkin jouduin vaihtamaan kun Tamiinaa ei enää hyväksynyt...
Mutta lyhykäisyydessä historiaani, muistin virkistykseksi. Meillä on ennestää tytöt -02 ja -05 lisäksi -03 enkelipoika, raskaus keskeytettiin viikolla 20 hyvin vaikean kehityshäiriön vuoksi. Tämän vuoden Tammikuusta aloitettiin yrittämään uutta raskautta ja suht nopsaan tärppäsikin, mutta valitettavasti päättyi keskenmenoon huhtikuun lopulla, rv 5+2.
Aloimme keskenmenon jälkeen yrittämään heti uutta raskautta ja tänään testiin tuli kaksi selkeää punaista viivaa. Iik!!! Eli raskaana oltaisiin taas, mieli ihan mylleryksessä, ihanaa ja pelottavaa. Lisäksi en tiedä lasketaanko laskettuaika nyt sitten keskenmenovuodon alkamiskohdasta eli 29.4 vai mistä. No anyway helmikuulle laskettuaika kuitenkin menee.
Pikkuisen kyllä harmittaa kun matkallani join iltaisin aina pari lasia viiniä ruuan kanssa ja joinain päivinä coctaileja muutaman kun siellä ollessa testit näytti negaa, menkkoja meinaan odottelin alkavaksi jo alkumatkalla. Ilmeisesti ovulaatio on ollut myöhemmin kun normikierrossa joka on 28päivää. Mutta toivotaan, että sillä ei ole ollut vaikutusta maha-asukkiin ja tämä raskaus oikeasti saataisiin menemään loppuun asti. Ja nyt lähden jostain katsomaan/etsimään mikä se mun laskettuaika mahdollisesti olisi.
Miina75: OIKEIN PALJON ONNEA! Älä ole pahoillasi noista drinkeistä, jos vielä reissussa testi näytti negaa. Sulla on ollut isoja menetyksiä, niin toivottavasti tällä pikkuisella on niin paljon vauvaliimaa mukana, että pysyy mukana ja muutenkin että kaikki menee hyvin!
Vacsuli75: Milloin testaat seuraavan kerran? Sulla on jo aika hyvät dpo:t, kyllä sun pitäis keskiviikkona tietää, mihin suuntaan olet menossa. Vai? Minä en olisi huolissaan lämpöjen suhteen, koska todellakin tuo pelkällä lakanalla nukkuminen voi vaikuttaa.
MIMMI75: viime kierrossa täti tuli dpo 13 eli vellit pöksyssä odotan huomista. Testaamisen yritän venyttää pe-la akselille mutta en tiedä kestänkö.
MIINA75: plussa onnea. Ei kai noista drinkeistä haittaa ole kun ei ole sitä yhteistä verenkiertoa vielä vauvan kanssa. Joku jenkki palstalla kirjoitti: drink till it's pink. ;-)
T: Vacsu *menee vessaan tarkistamaan tilannetta*
Täällä metsästetään ovista. Joku kysyi tuota. Tänään tuli taas yhtä vahvat viivat, tai testausviiva oli himpun verran paksumpi. Mitähän kropassa taas tapahtuu..? Jomottaa kyllä oikeaa puolta, mutta en saa vaan kunnon ovisviivaa. Eilen illalla oli tarkoitus saada mies petiin, mutta en jaksanyt enää kun oli niin paljon kotihommia koko päivän. Eikä huvittanut yhtään. :-/ Mutta täytyy tänään yrittää. Jospa ovisviiva on vahvempi huomenna. Huomisen jälkeen en enää testaa. En vana nyt jaksa. Sekin kävi mielessä ettei ovista tapahdu tässä kierrossa. No, saas nyt nähdä.
Miehen synttäreitäkin pitäisi alkaa järjestää. Pitäisi tilata jostain voileipäkakku ja synttärikakku. Minä en ole mikään jahopeukalo, joten en yritä nyt edes itse tehdä. :D
Hyvää viikon alkua! :)
Kp 14/26-30
Mimm75: Tsemppiä!! bd bd bd! :))
Ja Miina75:lle myös plussaonnea!
PLUSSA!!!!
21 kuukautta siihen meni, mutta tänään testiin (Clearblue) tuli plussa =) Voi kun plussa vahvistuisi ja pikkuinen pysyisi kyydissä!!! La olis oviksen perusteella 9.2.2009
Nippara 4+0 (kp32/28-36 dpo14 yk21)
http://www.aijaa.com/v.php?i=2175331.jpg
Oi Nippara, tuhannesti onnea plussasta!!! Antaa vähän meille pitkämatkalaisille toivoa. :) Nyt vaan ihanaa odotusta ja tarrasukkia matkaan!
ON: Tänään dpo 6 inssin jälkeen, eikä ole kyllä oireita mihinkään suuntaan. Alavatsassa on ollut välillä nipistelyjä, mutta niitä on ollut aikaisemminkin, joten ei ole todellakaan mikään oire.
Rizza kp 21/30, dpo 6, yk 26 tai 27, en jaksa laskea
Onnea Nippara! Ihania uutisia pitkän yrityksen jälkeen, toivottavasti nyt pikkuinen pysyy kyydissä mukana.
Muillekin plussanneille kovasti onnea ja tarrasukkia!
Tädin kohtaamille pahoittelut.
Mulla on ihan tunne, että maaliskuiset kutsuu. Yritys tässä kierrossa jäänyt kovin vähäiseksi, oviksen ajankohdasta ei tietoa, täytyy toivoa parasta. Tänään olisi ainakin pitänyt vielä varmistella, mutta mies on pitkän päivän töissä. Alakuloa. Jotenkin en saa itseäni innostumaan tässä kierrossa, jospa piinailusta tulisi nyt helpompaa? Luulen vaan ;)
Bamboe kp18/29-33
Nippara: tuhannesti ONNEA sulle! Kyllä siinä kuvassa ihan selkee plussa on! :)
2poj@anäiti: toivottavasti ovis tapahtuu, pidän peukkuja!
Miina75: paljon onnea plussan johdosta! Älä murehdi drinkeistä, mulle tosiaan terv.hoitaja sanoi, että juomisella ei ole mitään väliä siihen asti kun on plussannut! Siis just kun testaa kuitenkin noin hyvissä ajoin. Tarrasukkia sinne!
Vasculi75: etova olo kuulostaa lupaavalta... Pidän sulle peukkuja!
Rizza: toivottavasti inssi on onnistunut!
ON: Piinailua... Täällä mennään nyt kp 26/29-30, eikä oireita ole oikeastaan ollenkaan. Tietysti kun asia pyörii niin paljon mielessä koko ajan, niin sitä helposti kuvittelee kaikenlaista, esim. että alavatsalla olis jotain pieniä nipistelyjä sillon tällön...? Ja niitähän voi tosiaan olla myös merkkinä siitä, että kuukautiset alkaa kohta! Eli realistisen toiveikkaana odotellaan päivien kuluvan nopeasti. Testasin tosiaan lauantaina negan (tiedän, aivan liian aikaista testata! hetken mielijohde...) ja nyt ajattelin yrittää sinnitellä tonne perjantaille, eli sillon kun kuukautisten pitäis viim. alkaa, ennen ku testaan uudestaan. Saas nähdä miten käy! Voi kyllä olla etten malta odottaa niin pitkään :)
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille! Nauttikaa lämmöstä!
-riikka- kp 26/29-30
NIPPARALLE onnea isosti
Kiitos kaikille tsempeistä. Tätiä ei näy onneksi mutta tää lämpökäyrä ei juuri hymyilytä.
[http://www.fertilityfriend.com/home/1f5a19]
Imuroida pitäis ja kävelylle.
T:Vacsu
Sydän aina pompahtaa kun näkee jonkun pitkän aikaa yrittäneen plussanneen! Hienoa!!!!! No jospa se menisi niin, että ei kahta ilman kolmatta. Ensin Lastwish, sitten Nippara ja nyt vielä Rizza perään, eikö vaan! :)
En tiedä pätkiikö mulla muisti, mutta mitä AnniHelen@lle kuuluu?
-Annique, kp 2/24-29, yk17-
Suuresti onnea Nipparalle pitkän yrityksen jälkeen. Onnea myös muille plussanneille!
Itse siirryin maaliskuulle perjantaina, kun täti tuli kyläilemään
Tsemppiä, toivottavasti monta plussaa tulee vielä helmikuulle!
heinuli
Sinulle myös toivon plussaa maaliskuisissa todella paljon! :) Jotenkin on jo sellainen olo, että seuraan sinne ensi viikolla perässä.
Nyt olis tällä viikolla itelläkin piinaviikko, vaan ei kerkee piinailemaan, kun on tuo 10-viikkonen koiravauva täällä kotona. Nyt se väsähti, niin kerkee koneellekkin tulla istumaan.
Joo, ne mun ovistikkuttelut meni päin jotain, kun jäi pari päivää väliin, niin ajattelin että en tuhlaa niitä jos ovis olikin siinä välissä, kun en testannu.. En oo muutenkaan stressannu tätä asiaa yhtään, kun on kesäloma ja toi pikku hauveli :):):):)
Kauheasti plussaonnea kaikille ja oviksen metsästäjille tärppionnea!!!!
- tanni - kp 26/26-30
...Pitkä odotus on päättynyt. Toiovotaan että kaikki menee hyvin ja pikkuinen pysyy matkassa. :)
Ja onnea myös Miina75!! =) Luin vähän huionosti viestit aamupäivällä ja huomasin vasta että sinäkin olit plussannut. :)
Ovis hyödynnetty jo (miehen "kamppaus" kun tuli töistä). :) Jos se siis oli kunnon ovis tänään, kun testi ei näyttänyt vahvaa viivaa. Aion tikutella vielä huomenna, mutta sitten riittää. En jaksa enää ryhtyä puuhiin, ainkaan huomenna siis. Nyt on puuhailtu kp 10, 12 ja 14, joten eiköhän sen pitäisi jo riittää.
Hyvää illan jatkoa! =)
Kp 14/26-30
Olo on erittäin epäuskoinen pelon ja ilon rajamailla haahuileva:) Täytyy testata vielä huomenna ja ylihuomenna ja... uudestaan että tämän plussan uskoisi. Toisaalta myöskin pelottaa kun jossain sanotaan, että pitäisi keskenmenon jälkeen odottaa yhdet kuukautiset, minähän en odottanut. Toisaalla sanotaan, että heti voipi yrittää... Uskon siis jälkimmäistä;)
Laskettuaika jos lasketaan siitä keskenmenovuodosta olisi 3.2 mutta olen joka tapauksessa varaamassa aikaa varhaisultraan niin siellähän se selviää, mikäli siis sinne asti päästään. Luulen, että laskettuaika menee muutaman päivän myöhemmälle. 7.2 olisi aika mukava, olisi mun synttäripäivä;)
Ja 2poj@n äidille (meniköhän noin) tein keskenmenon jälkeen joka päivä ovistestejä (kiertopäivälle 25 asti, hullua;)) kun ajattelin, että kieto ei kuitenkaan olisi kohdallaan enkä halunnut missata ovulaatiota. Yhtään ainoata ovisplussaa en saanut ja tässä sitä kuitenkin ollaan.
Miina ja Nippara!!! Sylillinen vauvaliimaa täältä teille!
Tsemppiä piinailijoille. Täällä holahti röörit auki tänään joten eikun hommiin!
Ainis kp 10/25-31 yk 2
En ehdi nyt kirjottelemaan enempiä, mutta tulin vaan ilmottamaan, että aamulla testiin pärähti haalea viiva, ihan selkeä kuitenkin, eli kaipa sitä raskaana ollaan :) Oireitakin on jonkin verran, ja toisen testin teen muutaman päivän kuluttua, jos saataisiin hiukan vahvempi viiva.
Mutta myöhemmin kuulumisia lisää...
bambiino rv 4+0
Uusi viikko, uudet kujeet!?!?
Kuinka moni piinailee? Kuinka moni bongaa ovista?
Oikein paljon plussatuulia ja tärppionnea kaikille helmikuisille tälle kesäkuun ensimmäiselle viikolle!!!
Linkki viime viikon keskusteluihin: