Seksin puutteessa
Olen kamalassa seksin puutteessa. En oikein tiedä, mitä asialle tekisin. On ihan kiva tunne tämä toisaalta, ottaen huomioon, etten ole pariin vuoteen halunnut seksiä oikeestaan ollenkaan, kun oli niin surkea suhde. Nyt kun suhde ohi, niin jo on halut heränneet, mutta ei vain ole uutta miestä jonka kanssa harrastaa. Ongelma onkin, etten nyt välttämättä halua tai jaksa mitään uutta suhdetta, en usko jaksavani mitään treffejä tai tutustumisia tai sellaista. Tarvitsisin vain pelkkää seksiä, mutta mistä sitä saa?? Ilman mitään oheistuotteita siis.
Olen miettinyt entisen seksisuhteen henkiin herättämistä, en vaan ole uskaltanut soittaa tälle miehelle, lisäksi tiedän hänen asuvan naisen kanssa. Itsetyydytystä harrastaessani fantasioin tosin hänestä.
Kommentit (5)
no ei kai sillä väliä kenestä fantasioi.
pointti on, että pitäisi saada ihan oikeaa seksiä eikä tyytyä fantasioimaan.
Selibaatti on joskus ok, mutta kuvitelkaa itsenne olemaan parikin vuotta ilman tai lähes ilman.
Sillä seisoo ennenkuin pääsee edes ovesta sisälle...
Itse en halua seksiä koskaan, en siis _koskaan_.
Valitettavasti mies on sitä mieltä, että parisuhteeseen kuuluu seksi, joten välillä on pakko suostua.
Mutta siis: nauti kun ei tartte suostua seksiin.
Ja jos lähdet seksiseikkailuihin, muista suojautua taudeilta.
no menet baariin tyrkysti pukeutuneena, useimmat miehet on vaan tyytyväisiä kun häviät ennen aamupalaa paikalta.
Mitä sitten?