Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäinen tyttö miesten saunaan uimahallissa?

Vierailija
27.12.2010 |

.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni tänään miesten puolelle..

Vierailija
2/8 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä voi olla poika samalta luokalta ja johan siinä nolo tilanne syntyisi...puolin ja toisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa perversseistä on miehiä.

Vierailija
4/8 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääs kiinni!

Meillä on tyttöjä ja poikia ja isän/äidin mukana kuljetaan niin kauan kunnes osaa uida ja ylettää laittaa pyyhkeen roikkumaan itse.

Kyllä pitää osata itsenäisesti toimia jos itse on omalla puolella.

Vierailija
5/8 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääs kiinni!

Meillä on tyttöjä ja poikia ja isän/äidin mukana kuljetaan niin kauan kunnes osaa uida ja ylettää laittaa pyyhkeen roikkumaan itse.

Kyllä pitää osata itsenäisesti toimia jos itse on omalla puolella.

pukuhuoneessa liity millään tavalla uimataitoon. Ja tuskin ne pyyhkeeenkoukut kauhean ylhäällä ovat? Toki tietysti teette kuten haluatte, mutta tuli nyt vain mieleen. Minusta ne pyyhekoukut ovat aika alhaalla. Olen itse lyhyt, 155 cm.

Vierailija
6/8 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallissa lukee että uimataidottomat tarttee jatkuvaa valvontaa!

Ei saa päästää omalle puolellekaan, varsinkaan pientä lasta joka menee malttamattomana suoraan altaalle odottamaan.

Kyllä tarttee järki olla, jokasen tarttee selviytyä. Jos lapsi vaikka törmää koskettelijaan niin miksi pitää liian pieni lapsi laittaa tilanteeseen joka voidaan estää?

Olen itse 169 senttinen eikä minulla ole ongelmaa laittaa pyyhettä koukkuun, mutta 6.5- vuotias poikani EI YLETY!

Koukku ei ole aikuiselle hankalassa paikassa, mutta lapselle on. Oleellisesti.

Itse olen koululaisena uimahallissa pyyhkeen saanut koukkuun. Kyllä se siitä kasvaa! Ei päässyt viime kesänä Särkänniemessä yli 120 senttisten laitteisiin, miksi ihmeessä tarttee mennä omatoimisena uimahallissa?

11

Vierailija
7/8 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti laittaa viesti menemään numerolle 13

12 :)

Vierailija
8/8 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mielestäni 6,5 v. voi mennä ns.väärälle puolelle pukukoppiin. Mutta allasosastolla valvonta pitää toki olla vanhemmillekin, sinne pukukoppiosastolla on ikäraja, yleensä kouluikä, toki siitä joustetaan. Allasosastolla pitää olla sitten valvontaa yli kouluikäisellekin, tietenkin.

Maalaisjärjellä :)

tv. 13