Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suihinottaminen

Vierailija
27.12.2010 |

Minä itse INHOAN sitä ylikaiken ja kuulemma kaikki naiset pitää siitä.Paskat!

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon nainen ottaa suihin ja nielee,NÄIN ON munkin nainen otti suihin autossa viimekuun puolesvälis ja sen jälkeen sormetin sille semmoset orgasmit että auto rytky ja hytky ja selkä meni kaarelle ja parkaisi kunnollJa iha non Suomi nainen eikä mikään idänihme!

Eikä ole ihme sekään miksi miehet niitä itämaan imureita tänne tuokin kun omat naiset pyllistää miehelle jos jotain yrittää,opetelkaas naiset hieman kunnioittamaan miehiänne!!

Vierailija
2/53 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paaaaaaaahhhh..:)))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys on ihme lahja. 

Vierailija
4/53 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löyhkää se naisenkin tavara jos sitä ei pese ja sitäkö pitäs sitte nuolla ei kiitos!!

Itse kyllä nuolen naistani koska on PUHDAS ja hän myös tykkää imeä että se siitä täysin normaalia!!

Vierailija
5/53 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löyhkää se naisenkin tavara jos sitä ei pese ja sitäkö pitäs sitte nuolla ei kiitos!!

Itse kyllä nuolen naistani koska on PUHDAS ja hän myös tykkää imeä että se siitä täysin normaalia!!

ÄLLÖMÄLLI!

Vierailija
6/53 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen akat semmosia kermaperseitä etteiv tee mitään jo hiemankin tuoksahtaa muulle kuin Hollanninkukille eheeh!!

lemuaa se niittenkin jalkoväli ja se se vasta ei puhtaaks ikinä lähekkään ennenkuin on haudassa mädäntyny!

Vierailija
7/53 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseni ei ota suuhun vaikka toivon. Olen odottanut aika kauan ja luulenpa, että menen vieraisiin. Mä nuolen ja hän tykkää. Luulempa, että vieras nainen ottaa suuhun ja mä tykkään :)

Vierailija
8/53 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota suihin. Joskus olen pari kertaa ottanut ja on mies siitä tykännyt, mutta itse en saa siitä mitään kiksejä, paitsi tulee vaan tyhmä olo siinä muna suussa eikä oikein tunnu missään. Enemmän kiihotun jos hyväilen kädellä ns. Runkkaan miestäni. Olen outo.

Harvoin haluan että minuakaan nuoallaan. Mies kyllä nuolis useammin, mutta harvioin pääsee sitä antamaan. En vainyleensä siedä sitä. Silloin jos siedän niin on kyl ihan kivaa.

Vierailija
9/53 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tykkään ottaa niin mieheltä kuin naiselta suihin... tykkään todella että mies panee mua suuhun tai saan hartaasti nuolla pillua...

toiset tykkää toiset ei, mehän ollaan erilaisia?

Vierailija
10/53 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä 14 vuotta, ja suihin ottaminen mieheltä on ollut suurta herkkuani koko ajan. Penis ei haise yhtään millekään (ainakaan epämiellyttävälle) eikä myöskään touhutipat/sperma ole lainkaan pahan makuista, vaan maistuu raikkaalle ja neutraalille. Mutta mieheni ei tupakoi, syö terveellisesti ja omaa muutenkin terveelliset elämäntavat, kaikki nämä vaikuttavat sperman makuun. Voin vain kuvitella miltä esim. tupakoivan, alkoholisoituneen ja roskaruokaa syövän miehen sperma maistuu, yäk.

Ei suihinotto nyt varmaan kenellekään ole AINOA tapa tuottaa /saada nautintoa, mutta se on yksi iso osa-alue ainakin meidän seksielämässä. Miksi en haluaisi tuottaa miehelleni nautintoa kaikilla niillätavoilla, joista me molemmat nautitaan? Ainakin meidän seksielämä olisi paljon köyhempi jos emme voisi nauttia myös molemminpuolisesta suuseksistä.

Vierailija
11/53 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En erityisemmin pidä suihinottamisesta, muttei asia aiheuta myöskään inhoa. Parisuhde on kompromisseja: minä otan mieheltä suihin ja hän tekee asioista, joista minä pidän.

Vierailija
12/53 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän tietenki on jokaisen oma asia haluaako ottaa suihin vai ei.. Suihinotto on jopa panemista/rakastelua parempaa jos nainen sen hyvin osaa. Näin omasta mielestä ainakin. Ja sellasia miehiä en kyllä ymmärrä jotka eivät tykkää saada suihinottoa... Ilmeisesti huonot kokemukset?

Mies 30v

Vierailija
13/53 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon nainen osaa kunnolla imeä,entinen akka imutti ja nieli myös kaiken että siinä teille hieman opeteltavaa,eikä koskaan valittanu mistää hajuista mausta tms katsos kun miehetkin voi sen vehkeen joskus pestäkkin!

Vierailija
14/53 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2010 klo 21:48"] inhottaa lukeakin tätä.

[/quote]

No älä sitten herranjumala lue tätä! :D Mutta tuntuu kiinnostavan niin kovasti kun et voinut olla avaamatta ketjua ;)

Vierailija
15/53 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2010 klo 21:51"]Mikä haju ei lähde pesemällä?? Kyllä minulla ihan hajuaisti on kunnossa, mutta en kyllä koskaan ole mitään hajuja tuntenut.

Kai miehenne käyvät suihkussa??

[/quote]

Kyseessä varmaan eri mies kuin sulla..?

Vierailija
16/53 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään menetettävää

Vierailija
17/53 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko vinkkejä ensikertalaiselle? Kertokee kaikki. Tää saattaa olla vähä tyhmä kysymys mutta mitä sillo pitää tehä ku mies laukee? apuja! oon vielä nii nuori ja kokematon...

Vierailija
18/53 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko vinkkejä ensikertalaiselle? Kertokee kaikki. Tää saattaa olla vähä tyhmä kysymys mutta mitä sillo pitää tehä ku mies laukee? apuja! oon vielä nii nuori ja kokematon...

Vierailija
19/53 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella kiihottavaa, kiihotun valtavasti

Vierailija
20/53 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun mies laukeaa, niellään :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi