Onko 2300€/kk mielestäsi tosi surkea palkka?
Kommentit (88)
Päiväkodin tädit tienaavat vain n.1700 e kuussa.
Törkeää riistoahan tuollainen palkka on, kumma kun ette mene lakkoon.
Eihän noin matalalla palkalla voida saada hyviä työntekijöitä. Pitää maksaa, jos halutaan tänne kunnollista hoitoa lapsille.
Tosin omat kulutustottumukset ovat kohtuulliset ja perheeseen kuuluu vain 1 lapsi.
Eipä tosin omanikaan ole hääppöinen, vain 4000 euroa/kk.
työ ei vaadi mitään. Jos on vaativaa niin sitten ihan perseestä.
Mutta käytännössä tuolla palkallahan joutuu tekemään paljon vaativia asiantuntijatöitä, joista oikeasti pitäisi maksaa yli 3000 euroa...
Monesta työstä ihan kohtuullinen korvaus.
Eipä tosin omanikaan ole hääppöinen, vain 4000 euroa/kk.
kun sä oot hauska.
Aina työ ennen työttömyyttä. Luuserit eivät ajattele nenäänsä pitemmälle. Työstä kertyy mm. eläke. Lusmuamisesta rupia peffaan.
siitä, minkä verran aikaa ja voimavaroja tuon eteen on annettava. Itse saan osa-aikatyöstä n. 1700e/kk, ja es on mielestäni tosi hyvin.
Oma palkka bruttona n.1700e ja kouluohjaaja olen ammatiltani. Eli vaativaa työtä mutta paska palkka, mut minkäs teet. Onneks on sentään sellanen työ jota en ihan heti vaihtais.:)
Omasta tahdosta teen osa-aikaa ja olen todellakin tyytyväinen.
saan, vaikka minulla on ylempi korkeakoulututkinto. Mutta itsepä olen hommani valinnut. Ainakin tykkään siitä mitä teen..
tuon 2300€ (hoitoalalla) ja mielestäni se on ihan hyvä. Mutta jossain vaativamassa työssä kokotyöajalla ei ole hääppöinen,
Jos tuon tienaisin tästä työuran loppuun, niin oisin tosi tyytyväinen.
-FM-
Olen lastentarhanopettajana päiväkodissa
jos noin vähän tienaisin.
Mutta jos työ on yksinkertaista, kevyttä, kiireetöntä, puhdasta ja helppo oppia, niin sitten on ihan kohdallaan. Itse vaan tarvitsen enemmän haasteita.
viime vuoden laskettu keskipalkka olisi noin 3150 euroa/kk. Tässä siis mukana kaikki palkansaajat Suomessa, sukupuolia ei eroteltu.