Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voi hitto ton miehen kaa. lähti ulos 1vuotiaan kanssa

Vierailija
27.12.2010 |

sanoin että laita toiset hanskat pojalle. ei laittanut. nyt tulivat sisällä ja poika ihan jäässä. tulipunaiset kädet (jääkalikat) ja kasvot. tärisee koko poika. ja oli jo valmiiksi flunssa, nenä tukossa ja yskä. hitto mä lyön tota miestä jos poika saa jonkun keuhkokuumeen tän takia.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies ei ole koskaan vienyt yksivuotiastamme yhtään mihinkään.

Vierailija
2/17 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkaan tuonne pakkaseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen kuulemma ilonpilaaja. lapsella oli hauskaa ja on nyt hyvällä tuulella. mies on niin pässi, ei tajua että voi tulla esim. keuhkoputkentulehdus jne. vittu! suututtaa.

Vierailija
4/17 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kielsin. Eilen oli lämpöä pojalla ja nokka vuos ku hana. Koko yö yskinyt. Sano, että menee ihan vähäks aikaa, siitä on nyt kaksi tuntia.

Saan taas kiittää miestä, että loppuloma kökitään sitten sisällä. Saatana, että ne ei tajua yhtään mitään. Ottakoot itse saikkua jos poika sairastuu ja olkoon sen kans kotona. Mä meen sinne alennusmyynteihin kun olen kerran niin päättänyt.

Vierailija
5/17 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän kunnon haukut palstalla mutta kun isukki asialla niin saa vaan pään silitystä ja sympatiaa! Oikeasti tosi kurja juttu että lapsen täytyy noin palella ja jäädyttää itsensä ulkona kun ei osata lasta ulospukea...tai siis ei viitsitä! Miten kehtaattekin puolustella moista :(

Vierailija
6/17 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hangessa niin, että varpaissa ei ollut tuntoa, ennen kuin maltettiin sisälle tulla. Ei ollut toppapukuja vaan vanttuut, joissa roikkui lumipaakkuja. Mäkeä laskiessa lunta meni housunkauluksesta sisään ja saappaat oli täynnä lunta. Mutta sisään ei olis haluttanut mennä. Ja ei ollut keuhkokuumeita ja muita.

Nykyajan lapset kitisee heti jos hiukan tuulee poskiin.

Vierailija
7/17 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsotaan kuka on ilonpilaaja...virheistään voi oppia jopa se kaksilahkeinenkin!

Vierailija
8/17 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti vähän mitä kommentoit!

Vierailija
9/17 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne keuhkokuumeet on jälkitauteja jos muita tauteja ei hoideta kunnolla ja olisit itse pukenut lapsen niin ei tarttis täällä rutista ja kitistä!Ja jos lapsella oli kerran mukavaa niin ole hiljaa!

Vierailija
10/17 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja illalla ripität miestä.

Vierailija
11/17 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuntuu että eräiden miehet on itekkin ihan kakaroita kun niiden annetaan olla...täällä puolustellaan idioottimaista käytöstä.

Vierailija
12/17 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hangessa niin, että varpaissa ei ollut tuntoa, ennen kuin maltettiin sisälle tulla. Ei ollut toppapukuja vaan vanttuut, joissa roikkui lumipaakkuja. Mäkeä laskiessa lunta meni housunkauluksesta sisään ja saappaat oli täynnä lunta. Mutta sisään ei olis haluttanut mennä. Ja ei ollut keuhkokuumeita ja muita.

Teen niistä Kunnon Kansalaisia

Vierailija
13/17 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tultiin luistelemasta 3v.n (ja kolmen isomman lapsen kanssa). Tää 3v. alkoi itkemään ulkona ja sanoi että käsiä palelee. Vähän aikaa siinä koetin saada lasta rauhoittumaan, mutta ei.

Sit pakkasin isommat mukaan ja kotiin, pienin itki koko matkan.. =/

Kädet ihan punaiset raukalla.

Mun vikahan se on, unohdin täysin laittaa alle villahanskat, kun siinä niitä luistelukamppeita haettiin..

Vierailija
14/17 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ei uskalla ulos mennä kun on hiukan pakkasta.

Kummatkin hiihtää kilpaa ja ovat todellakin hiihtäneet säässä kuin säässä. Eivät ole mitään pullamössöpleikkanuorisoa, joita nämä salkkarimammat kasvattaa.

Teen niistä Kunnon Kansalaisia

Vierailija
15/17 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukea lapsiaan pakkasella?

Vierailija
16/17 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne keuhkokuumeet on jälkitauteja jos muita tauteja ei hoideta kunnolla ja olisit itse pukenut lapsen niin ei tarttis täällä rutista ja kitistä!Ja jos lapsella oli kerran mukavaa niin ole hiljaa!

ap:han just kirjotti, että lapsella oli jo flunssa. viitsisit edes sen verta, että lukisit ennenkuin alat viisastelemaan.

ja mikä juttu se on, että isän ei tarvitse osata pukea/hoitaa omia lapsiaan? tämä nyt enää mikään "kultainen" kuuskyt luku ole.

Vierailija
17/17 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkaan tuonne pakkaseen?