Ketä julkisuuden hlöä himoitset tai fantasioit
Hänestä? Rajataan vähän ja otetaan vain suomalaiset. Ja ei väliä onko varattu vai ei
Kommentit (37)
Herra Ylppö
Ylppö on kyl aivan ihana.
Mut Ville Valo on silti mun märkien päiväunien kohde!
Onneks en oo ainoa, mutta Juha Veijonen ;D Seksikäs renttu, huoh taidampa mennä katseleen unia...
jotka sais sukat pyörimään mutta ei yhtään suomalaista
mikähän siinäkin on
onko ne tarpeeksi kaukaisia kun puhhuu ulukomaan kieltä?
mut ku ulkkiksia ei saa sanoa, sanon Samulin... Juha Veijonen on kans aika hot, samoin Veeti Kallio. Mut jos pitäis sanoa joku toistaiseksi mainitsematon, niin siinä tapauksessa Teppo Martinsuo Sadetanssin aikoina, nyt on vähä ulkonäkö repsahtanut...
himoitsen että Martti Suosalo on paras!! ja suloisin miesnäyttelijä
Ja ehkä myös Aku Hirviniemi, siinä vaan on jotain karismaa.
Harmi harmi, ettei Juhaa nähdä enää Vareksena...
En vain käsitä, mikä siinä miehessä oikein kiehtoo, varsinkin kun voisi ikänsä puolesta olla minun isoisäni.
Minusta ei kannata fantasioida mahdottomia, on vaan tyytymätön sitten omaan elämäänsä.
Minusta ei kannata fantasioida mahdottomia, on vaan tyytymätön sitten omaan elämäänsä.
Ihana:D
ja fantasiat piristää uusiosinkun elämää...
Juha Veijonen, Karipekka Toivonen, Tommi Korpela, Jussi Lampi...laitetaanpas illalla taas kotimaiset elokuvat pyörimään :)
ja fantasiat piristää uusiosinkun elämää...
Juha Veijonen, Karipekka Toivonen, Tommi Korpela, Jussi Lampi...laitetaanpas illalla taas kotimaiset elokuvat pyörimään :)
En vain käsitä, mikä siinä miehessä oikein kiehtoo, varsinkin kun voisi ikänsä puolesta olla minun isoisäni.
Se on se ääni.
ahh