Ketä julkisuuden hlöä himoitset tai fantasioit
Hänestä? Rajataan vähän ja otetaan vain suomalaiset. Ja ei väliä onko varattu vai ei
Kommentit (37)
No, ei se mitään, se jää sitten minulle..NAM! =)
ihan sama kumpi ( mielellään kummatkin )
Lasketaan varmaan jo melkein suomalaiseksi ; )
yksi yö unta, että valkea pyyhe lanteillaan oleva Tommi Korpela kaatoi paljaalle rinnalleen tabascoa ja pyysi minua nuolemaan sen pois. Koska tabasco on kuitenkin aika tulista, niin tyydyin vain kaapimaan sen pois kädelläni. Olipa sekin hyvä hetki ajatella rationaalisesti.
Minulle kelpaa vain tummat. Ehkä sitten Mikko Leppilampi.
Ei... vaikka kuinka yritän.
Hyi. Kaikki on inhoja. Tyylikkyys puuttuu, se sellainen alkukantainen charmantti äijäherrasmies.
Mutta voi pojat, jos sama kysely tehdään ulkomaalaisista.... :)
ehdoton ykkönen. Antti Luusuaniemikin aika namu.
Joo, vähän sieltä x-trememäisemmästä päästä....
Eipä oikeastaan tule ketään muuta mieleen.
Sit myös Tommi Korpela ja Kai Lehtinen.
on muutenkin mahtava henkilö! Joten ymmärrän sinua. Itse en saa himota sitä, kun ollaan välillä tekemisissä
Jone Nikula
Veeti Kallio
Ei mulla oikein ole sellaisia nyt.
on muutenkin mahtava henkilö! Joten ymmärrän sinua. Itse en saa himota sitä, kun ollaan välillä tekemisissä
niistä haastatteluista mitä on nyt ollut. Vaikuttaa fiksulle ja mukavalle tyypille. Eikä tuo yksityiselämäänsä liikaa julkisuuteen mikä on plussaa.
yksi yö unta, että valkea pyyhe lanteillaan oleva Tommi Korpela kaatoi paljaalle rinnalleen tabascoa ja pyysi minua nuolemaan sen pois. Koska tabasco on kuitenkin aika tulista, niin tyydyin vain kaapimaan sen pois kädelläni. Olipa sekin hyvä hetki ajatella rationaalisesti.