Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekisitkö itse

Vierailija
27.12.2010 |

lapsensuojeluilmoituksen 1v lapsesta jos tilanne tämä. Olen eronnut oman lapseni isästä jo 8 vuotta sitten. Eron syynä oli väkivaltaisuus ja niin henkinen kuin fyysinenkin. Lapselle huusi joka asiasta, kerran läimäyttikin alle 2 vuotiasta.

Lapseni alkoi änkyttämään vajaa 3 vuotiaana, sitä kesti puolisen vuotta kunnes lähdimme kahdestaan ilman isää lapsen kanssa pidennetylle viikonlopulle ja änkytys loppui kuin seinään kun lapsen ei tarvinut kuunnella isänsä huutoja yms.

Nyt tilanne se, ettei 11 vuotias lapseni halua enää mennä isälleen. Viimeinen vuosi ollut oikeastaan sellaista aikaa ettei lapsi sinne halua.

Nyt sitten on riidat pystyssä siitä "kun en anna lasta", ei tajua tämä isä sitä etten oikein voi pakottaakaan lasta menemään. Hänen mielestään olen siis vain manipuloinut lasta ettei halua mennä. Se ei pidä paikkaansa.

Minulla on suuri huoli tästä 1 vuotiaasta joka siis nyt jäänyt yksin isänsä kanssa kotiin, kun exän nyxä on lähtenyt töihin. Isä itse kertoi ennen riitoja, että on vuoden käynyt terapiassa, syytä ei ole kertonut.

On ollut "mielenterveyslomalla" lähemmäs vuoden. Kaikki mitä sieltä tulee on todella vainoharhaista ja vihaa täynnä, viestit ja puhelut siis.

Minusta tuntuu ettei minulla ole muuta vaihtoehtoa, kuin tehdä lastensuojeluilmoitus. Tuntuu, että ex on mennyt entistä sekaisemmaksi. Ja kun itse tiedän, kuinka osaa näytellä sitä rooliaan, että kaikki on hyvin vaikka kaikki oikeasti on päin pyllyä... Ei voi kuin kauhistella mitä 1v joutuu siellä kestämään jos 11 vuotiaskaan ei enää kestä. Mielipiteitä ja kokemuksia nyt kehiin, teenkö ilmoituksen vai en.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla