Voi perkele. Olen kokoomuksen kanssa kaikesta eri mieltä...
mutta pitääkö niitä nyt jumalauta äänestää ihan vain siksi, kun persuja äänestäviä idiootteja löytyy niin paljon ja vasemmistopuolueet eivät taatusti pärjää..
Mikä on saanut ihmiset oikeasti persuilemaan? Vastenmielistä, ällöttävää ja kertakaikkisen TYHMÄÄ.
Populistipuolueet eivät ole KOSKAAN parantaneet MITÄÄN, ne vain ratsastavat valtaan suuria tunteita herättävillä, mutta suuressa mittakaavassa täysin merkityksettömillä asioilla samalla, kun kulisseissa päätetään asioista joilla on todellista merkitystä meille kaikille.
Saadaan ihmiset tappelemaan homoista ja työperäisestä maahanmuutosta ja samalla päätetään romuttaa julkinen terveydenhuolto. Vaikka esimerkiksi.
Kommentit (8)
No onneksi nämä vanhat "vakavasti otettavat" puolueet ovat tarttuneet niin tomerasti suomalaisen yhteiskunnan ongelmiin kuten köyhyyden poistamiseen...
Onhan siellä vielä kristillisdemokraatit ja vasemmistokin olemassa joita voit äänestää.
Ennen olin vihreiden kannattaja, mutta se puolue ei ole saanut yhtään mitään aikaan koskaan.
En itseasiassa vielä tiedä mitä aion äänestää.
Mutta älä nyt herttinen sentään ala ketään tyhmäksi haukkumaan siksi että äänestävät jotakin toista puoluetta kuin sinä. Heillä vain on erilaiset arvot kuin sinulla.
Ja minäkin olen sitä mieltä ettei kannata äänestää puoluetta minkä kanssa on kaikesta erimieltä.
Onhan siellä vielä kristillisdemokraatit ja vasemmistokin olemassa joita voit äänestää.
Vasemmistoliitolla ei ole mitään toivoa. Vihreät on tuomittu ikuisesti pienpuolueeksi. Sosiaalidemokraateilta on kaikki uskottavuus mennyt.
Osmo Soininvaara on minun ehdokkaani, mutta vihreät kokonaisuutena on niin hajallaan, pieni ja mitätön, että painoarvo on ihan näennäistä.
Ketä tässä nyt sitten äänestää?
ap
kaikkien puolueiden nettisivut vaikka.
Ja mihin natsaa parhaiten, äänestät sitä.
Oletpahan äänestänyt jotakin.
Jos saataisiin edes sinipuna ilman persuja ja maalaisliittoa.