Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

* * * Joulusiivousketju * * *

Vierailija
13.11.2010 |

Nyt on pari viikkoa aikaa ennen kuin koti koristellaan jouluun. Olisi kiva jos silloin olisi joulusiivoukset edes pääosin tehty ja meidän kodissa sitä riittää urakaksi asti. Mutta mistä ihmeestä aloittaa??? Onko jollain joku valmis suunnitelma mitä toteuttaa? Eikä haittaa jos jollain olisi jotain vinkkejä millä saisi motivaatiota urakkaan. Kerro vinkkisi!

PS. Tämä ketju ei ole tarkoitettu niille joiden ei tarvitse tehdä joulusiivousta kun on jo valmiiksi niin siistiä.

Kommentit (12)

Vierailija
2/12 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on loistava blogi, lue se niin saat motivaatiota, minä ainakin sain!

ja täällä oli hetki sitten se "nyt mammat siivoamaan kanssani hep"-ketju (en muista tarkkaan miten otsikko meni) mutta siellä on aivan mahtavaa motivaatiota ja ohjeita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon siivoushullu ja kuten kuvaan kuuluu etenkin joulu on siivouksen kulta-aikaa :) Mä tosin siivoan vasta ihan lähellä joulua eli jouluviikolla, koska en kestä että sit on jo paikat sotkussa aattona. Yleensä menen huone kerrallaan, viimeksi keittiö, eteiset, vessa jne. Vierashuone ensin, ja myös kaapit siivoan. Verhot pitää tietysti vaihtaa, ja myös matot.

Naurakaa vaan, koska harva nykyään siivoaa näin hullun lailla! Itsellä vaan ei tunnu joulu miltään jos en ole kunnolla siivonnut.

Tsemppiä siivouksiin, eikä liikaa stressiä! Joululaulut soimaan ja sitä rataa :)

Vierailija
4/12 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi tuodaan aattoaamuna sisälle. Jouluvalot laitan ekana adventtisunnuntaina ulos.

Joulusiivous on ihan perussiivous eli matot ulos. Lattioiden imurointi ja pesu. Pölyjen pyyhintä.

Uudet liinavaatteet ostan aina kaikille jouluksi.

Sauna pestään tietysti jouluksi.

Vierailija
5/12 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin saa oikeestaan vaan jouluna itestäni irti jotain kn laitan kotia kuntoon. Lisäksi pitää muistaa että joulukortteja pitää alkaa jo miettimään, etenkin jos aikoo ottaa kuvan sitä varten. Pakkaseen voi alkaa jo leipomaan.

Se on niin huippua kun kaikki on joulukuussa valmista ja saa vain nauttia :)!

Vierailija
6/12 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna pestään tietysti jouluksi.

Muutetaan just kuun alussa uuteen kotiin jossa on sauna. Saiskos jotain vinkkiä miten se pestään? Onko siihen jotain erityisaineita? Juuriharjallako hinkataan?

Ihanaa, tänä jouluna päästään omaan joulusaunaan!!!

Vierailija
7/12 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aineella ja joo, juuriharjalla hinkkaan

Vierailija
8/12 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivootteko vain joulun alla kunnolla? Eihän lapsiperheessä koskaan olen täysin siistiä kuin hetken, mutta sen verran perussiistinä pidän kotini, ettei joulusiivous ole viikkosiivousta kummempi... Ihan muuhun haluan joulun alla keskittyä.

Vierailija
9/12 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jouluksi teen vielä spesiaalisiivouksen kuin myös juhannukseksi

Vierailija
10/12 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivootteko vain joulun alla kunnolla? Eihän lapsiperheessä koskaan olen täysin siistiä kuin hetken, mutta sen verran perussiistinä pidän kotini, ettei joulusiivous ole viikkosiivousta kummempi... Ihan muuhun haluan joulun alla keskittyä.

Tämä ketju ei siis ilmeisesti koske sinua? (Lue vielä aloitus uudelleen, etenkin jälkikirjoitus)

Vierailija
11/12 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu on sitä että Jeesus asuu sydämessä. Menkää joulukirkkoon ja lukekaa jouluevankeliumi. Ei joulun tarvitse olla kulutusjuhla ja siivoushysteriaa.

Vierailija
12/12 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muutetaan 1.12 niin tulee todella kunnollinen joulusiivous kaikkine järjestettyine kaapeineen.Uudessa kodissa sitten vaan suoraan jouluverhot ja koristeet esille :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme