Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TARVIIKO kaksivuotias kaksi talviasua?

Vierailija
27.12.2010 |

Eikö senikäinen jo kuitenkin vähän rymyäkin siellä lumessa? Vai ei?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka rymyävätkin lumessa.

Vierailija
2/13 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus olen saanut jonkun "huonomman" rymypuvuksi, mutta en ole koskaan tarvinnut lapsille kuin yhdet haalarit. Toppatakki ja -housut erikseen ovat sitten toinen juttu. Takki on kätevä käyttää esim. kauppareissuilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aina ollut varapuku, joka on "huonompi" ostettu kirpparilta tms. Mökkeillään paljon ja monesti menee päivät ulkona. On sitten mistä vaihtaa kuivaa ylle kun mökillä ei ole kuivauskaappia.

Vierailija
4/13 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän toi lumessa rymyää, mut hyvä haalari kestää ja pysyy siistinä.

Vierailija
5/13 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos talvivaatteet eivät pidä kosteutta, niin sitten varmaan kaksi. Meillä ainakin ihan peruskosteussuojatut vaatteet ehtivät kyllä kuivaa niin, että päiväunien jälkeen voi mennä kuivilla vaatteilla uudestaan ulos.

Ihan pienellä talvihaalari on mun mielestä kätevä, varsinkin puuterilumessa. Ei mene lunta sisään vaikka miten myllää. Mä olen ostanut sitten erikseen vaikka jonkun duffelitakin, jota käytetään silloin kun ei halua haalaria laittaa.

Vierailija
6/13 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ainakin "tarvitsi". Ei tarvinnut miettiä milloin laittaa ykköspuvun pesuun ja ehtiikö se kuivumaan, kun oli toinen puku varalla. Ja nollakeleissä käytettiin usein jo talviasua, jolloin puku saattoi kyllä kastua. Vaikka olisi vähän pakkasen puolella, puistossa saattaa silti vielä olla paikoin kuraa.

Vierailija
7/13 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen todennut kyllä hyväksi olla kaksi..toinen on varapuku ja ns.loskakelien puku ja toinen muhkemapi pakkaspukuna pidetty (pitää lämpöä paremmin kun ei ole veden kanssa tekemisissä). Ja kauppareissuja varten kyllä kaksiosainen puku on kätevämpi.

Vierailija
8/13 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä meilläkin on sen lisäksi sitten tarvittu ihan talvitakkia kauppareissuja ja kyläilyjä varten. En näe mitään syytä aina pakkautua haalariin, jos ollaan menossa lämpimällä autolla kauppaan, kylään tai paikkaan jossa ei rymytä lumessa. Siihen talvitakkiin on sitten helppo ostaa vielä toppahousut, jos haluaa varapuvun.

Vierailija
9/13 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtuu 2- vuotiaana haalariin joka hankittiin veljelle 3- vuotiaana, olis siinä 4- vuotiaaksi saakka. :)

Vähän iso on mutta kenkien päällä pysyy hyvin, ei kiristä!

Vierailija
10/13 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtuu 2- vuotiaana haalariin joka hankittiin veljelle 3- vuotiaana, olis siinä 4- vuotiaaksi saakka. :)

Vierailija
11/13 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/13 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi parempi puku ja toinen huonompi varapuku. Yhdellä pärjättäis, mutta on kiva kun toinen on varalla jos parempi likaantuu.

Vierailija
13/13 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-12

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi