Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helvetin exä

Vierailija
27.12.2010 |

Oli kertonut lapsillemme että on ostanut sitä ja tuota heille joululahjaksi. Sopi lasten kanssa ja kanssani, että lapsemme menisivät käymään isällään joulupäivänä. Ei sopinutkaan kun oli "muuta", sama juttu eilen tapanina.

Kyllä mua sieppaa.

Samoin tekee nyt sitä, että jos koitan tavoittaa häntä (tätä tapahtuu hyvin harvoin) ei vastaa puhelimeen, eikä viesteihin.

Mun tekisi ihan oikeesti mieli hankkia yksinhuoltajuus jo pelkästään tämän takia, ottaa päähän lasten puolesta niin kovaa. Olisin siis tyyliin odottanut autossa sen aikaa kun lapset vain käväsevät.

En ymmärrä

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen "isejä" nuo tuollaiset ukot ovat. Mulla on uusperhe, ja miehen lapset ovat meillä joka toinen vkl. Ennen olivat joka toinen vko. Miehen pää ei vaan kestänyt. Eikä tunnu kestävän tuota joka toista vkl myöskään. En jaksa tätä joten mies menkööt. Jos ei sen verran voi huolehtia OMISTA LAPSISTAAN ni on se saatana...

Vierailija
2/4 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meni vain lupailemaan eikä oikeasti ollutkaan hankkinut näitä lahjoja. Paha päästää käymään kun on vain eioota tarjottavana. Haluaisi tehdä lapsiin vaikutuksen lupailemalla asioita, mutta käytännössä asia ei sitten menekkään niin.

Jospa hän saa nyt välipäivinä lahjat hankittua..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukki, kuitenkin unohti käydä. Hyvä jos isä edes ostaa lupaamansa tavarat välipäivinä, mutta yhtä todennäköistä on ettei osta. Mies kuulostaa siltä että on pettänyt lupauksia aikaisemminkin, joten sinun kannattaisi rauhallisesti madaltaa lasten odotuksia eikä mennä siihen innostukseen mukaan.

Ja muista älä hauku lasten isää lapsille, vaikka olisi kuinka lupauksensa pettävä kusipää. Pystytkö itse tai isovanhemmat ostamaan lapsille heille luvatut tavarat? Yritä kuitenkin tukea lapsia mahdollisimman hyvin pettymysten käsittelyssä.

Vierailija
4/4 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu, ei ole varaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi