Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsettomuus.. verikoetulokset. Apuja?

Vierailija
04.01.2011 |

Osaiskojoku antaa vastauksen minulle. Soitin äsken hoitajlle ja kyselin verikokoideni tuloksia. Olemme siis lapsettomuudesta kärsiviä ja vikaa ei ole vielä löytynyt.

Nyt otettiin kokeet mm. kilpparista, keltarauhasesta, prolaktiinista, estrogeenistä ja joku DS. Kaikki muut normaaleja, mutta DS vähän koholla. Hoitaja selitti että liittyy lisämunuaiseen, mutta ei osannut tarkemmin sanoa mitään. Lääkärin kanssa pääsen juttelemaan vasta n.kuukauden päästä. Eli tietääkö joku mikä tämä DS on? Miten se vaikuttaa? Onko jollain toisella ollut tätä, kokemuksia? Jne...

Kiitos, jos joku osaa vastata!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/4 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tv. ent . labhoitaja, nyk. lääkäri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/4 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos.. tuo se varmaankin on. Tuo näytteenottoaika,lisämunuainen ja viitearvot täsmäävät. Tuossa oli että 10 on arvojen yläraja ja mulla oli 11,4. Eli hieman koholla.

Pco tyyppiset munasarjat minulta löydettiin yli 3 vuotta sitten, mutta nyt kaikki on lääkärin mukaan normaalia, eikä pco:sta enää mitään merkkejä. Joten tuonkin takia tuo löytämäsi sivusto sopisi. Kiitos vielä :)

Jospa se hoitaja minulle vain lyhenti, kun sanoi DS, koska itsekkään en löytänyt mitään tuolla lyhenteellä. Ja kerta lääkärikään ei tiedä, niin tuskin tuo DS on virallinen lyhenne.

Huojentunut olo kun jotain löytyi :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi