Emätintulehdus?
Onko kellään täällä ollut? minkälaisilla oireilla?
Kommentit (10)
en tiiä itekkään. Alamahakipuja, haiskahtavaa aika runsastakin valkovuotoa. Ei kutinaa eikä kirvelyä. Mikä on diagnoosi?
en tiiä itekkään. Alamahakipuja, haiskahtavaa aika runsastakin valkovuotoa. Ei kutinaa eikä kirvelyä. Mikä on diagnoosi?
Mulla on ollu useammankin kerran. Johtuu kuulemma liian tiheään vaihtuvista seksipartnereista. :D
Mulla on ollu useammankin kerran. Johtuu kuulemma liian tiheään vaihtuvista seksipartnereista. :D
Saat kondylooman ja kohdunkaulansyövän. Nainen on aina heikoimmilla ja syövät, kondyloomat ja HIV:t.
Rakasta itseäsi, ettei tarvitse olla tuossa kierteessä.
Emätintulehdus? Onko kellään täällä ollut? minkälaisilla oireilla?
ja kutinaa/kirvelyä syvällä emättimessä. Nuorena runsaan naiskentelun, e-pillereiden takia.
Nykyään pelkästään kuukautisten loputtua. Tekisi mieli työntää pulloharja sisään. Seksielämää ei ole, koska mies nukkuu aina.
En sanonut panevani paljaalla, vaan totesin, että mun emätintulehdukset gynen mielestä johtuu tiheästi vaihtuvista seksipartnereista. (Ja off topic; tuon lauseen sain kuulla, kun hain seurustelusuhteessa ollessa kuuria emätintulehdukseen.)
Välillä seksikumppanit vaihtuu tiheästi, välillä ei, mut kumia käytän aina. Mut sitähän ei ap kysynyt. :)
ja rakastaa itseään kyllä, samoin seksiä. :)
En sanonut panevani paljaalla, vaan totesin, että mun emätintulehdukset gynen mielestä johtuu tiheästi vaihtuvista seksipartnereista. (Ja off topic; tuon lauseen sain kuulla, kun hain seurustelusuhteessa ollessa kuuria emätintulehdukseen.) Välillä seksikumppanit vaihtuu tiheästi, välillä ei, mut kumia käytän aina. Mut sitähän ei ap kysynyt. :)
En ole mikään telaketjufeministi. Vain realisti. Nainen saa aina kärsiä.
Tämä on ihan fakta. Ei mitään hurmoshenkisyyttä. Kohdunkaulansyöpäkin johtuu vain ja ainostaan miehen levittämästä HP-viruksesta. Rokote on ollut joitakin vuosia olemassa, mutta on kallis.
Kehitysmaissa osa naisista kuolee jo nuorena kohdunkaulan syöpään. Vaikka se mies olisi ollut yksi ja ainoa. Mutta miehellä ollut lukuisia partnereita, joilla on ollut partnereita jne.
Jokainen emätintulehdus on vakava ja kielii jostain ongelmasta.
Vaikka se mies olisi ollut yksi ja ainoa.
Eiku kyllä mä tän toki tiedän ja ymmärrän, mutta vastasinkin siihen "miksi et käytä kumia"-kysymykseesi. Olisin toki voinut jättää saivartelematta ja vastata vain, että käytänkin joka ikinen kerta.
4
On ollut useammankin kerran ja ei johdu useaan vaihtuvista partnereista tai kumin käytöstä...
Bakteeritasapainon häiriö emättimessä on oikea syy. Yleinen raskaana ollessa, mutta voi esiintyä muutenkin. Flagyl/muu metronidatzol-hoito tepsii. Ei kannata pestä turhan useaan alapäätä, liika pesu pahentaa vain tilannetta.
Pitkittyessään voi aiheuttaa solumuutoksia, mutta ei pidä sekoittaa HP-virukseen siltikään.
mm. useista seksikumppaneista. Toki monesta, monesta muustakin syystä. Itse oon aika herkkä ja saan emätintulehduksen joka kerta, kun on uusi seksikumppani, joka tuo tullessaan tietysti uudet bakteeritkin ja näin ollen järkyttää mun emättimen bakteeritasapainoa.
No, eipä tule harrastettua seksiä kovin harkitsemattomasti! :D