Minkä ikäisenä lapsesi painoi 18 kg?
Kommentit (31)
Poika painoi 17 kiloa (100 cm) 3-vuotisneuvolassa.
toinen oli 5v ja kolmas 4,5v.
Noin, arvioituna, en ihan kilotsrkkuudella ole ikiä mieleeni painanut. Kiinnostaisi tietää miksi sua kiinnostaa lapsen paino suhteesa ikään?
Pituutta tytöllä ollut aina paljon joten saisi olla vähän enemmänkin mutta omilla käyrillään aina sopivasti kasvanut.
turvakaukalossa on maksimipaino 18kg. Mietin, että miten se voi olla noin paljon kun oma lapseni painaa 18 kg vasta 6,5 vuotiaana. Ajattelin, että onkohan meidän lapsi jotenkin epänormaalin kevyt, mutta ei taidakaan olla. Ehkä mä muistan sen turvakaukalon maksimipainorajan väärin
paina tuota, mutta itse painoin mennessäni kouluun.
olisko ollut 6 v ja 18 kg. 4,5 v kuopus sen sijaan taitaa olla jo nyt.
painaa 17,8. On vähän semmonen tuhdin puoleinen aina ollut.
Pituuttakin oli silloin 110cm. Hoikka poika siis.
Pienemmät ovat 5 ja 3 eivätkä ole lähelläkään vielä
painoi 3v neuvolassa tasan 18kg. Oli 105cm pitkä. Muut lapset onkin vielä nuorempia mutta samanlaisia körmyjä näyttäis tulevan.. :)
Nyt tullut 6kk lisää, pituuttakin varmaan usempi sentti ja paino taitaa olla 19kg
täyttää pian 4 ja painaa pikkasen vaille 18kg, poika
vai semmoinen hieman muunneltava istuin? Kyllähän yksivuotias voi painaa jo reilusti yli kymmenen kiloa, siihen vielä vaatteet päälle ja vähän turvamarginaalia...Mutta eipä ne painavat lapset oikein enää siihen kaukaloon mahdu 1vuotiaana...
mutta itse olin menossa kolmannelle luokalle ku painoin 18 kg. hävetti kyllä olla niin laiha. :(
mutta ei mulle kyllä tullut koskaan mieleenkään hävetä laihuuttani, miksi ihmeessä? Muistan kyllä ihmisten jatkuvan kommentoinnin, ärsyttäväähän se oli mutta ei mitenkään nolottavaa.
Nykyinen turvavyöistuin sopisi painorajojen mukaan varmaan teini-ikäiseksi asti hänelle (ja olisi minulle ainakin sopinut).
Poika oli 5-vuotias.