Pistä mies kauppaan,,,
Oli tarkoitus tehdä tässä joulunpyhinä poropiirasta, johon olisi tullut valkohomejuustoa. No eipä sitten tehtykään, koska mies oli ostanut vuohenjuustoa!
V:llähän ne molemmat alkaa ja juustoa ovat, sitä en kiistä. Mutta ei, en TAJUA, mitä se oikein on miettinyt taas. Oltiin siis yhdessä kaupassa, yhdessä oli tehty kauppalista ja mietitty joulun ruuat, muutenkin se ostelee juustoja. Ei siis pitänyt olla mitään ongelmaa, kun pyysin sitä hakemaan valko- ja sinihomejuustot, mutta näköjään joku tökkis tässä nyt taas tuli.
Eikä ole ensimmäinen kerta. Kerran toi synttärikakkua varten ruokakermaa, kun olin kirjoittanut vain kerma (ei kuulemma voi tietää, vaikka listassa oli pelkästään kakkutarpeita), johonkin tarvittiin joskus appelsiineja ja ihmettelin missä ne on, niin kas, olikin tuonut aprikooseja. Ja mitähän vielä, hahhaa, näitä on ollut vuosien varrella aika monta!
Kommentit (6)
Toi, kaksipuoliteippiä tosin. Sillä olikin kiva teipata lahjapaketteja. Jäi kivasti sitten kiinni toisiin paketeihin;)
Näitä esimerkkejä olis vaikka kuinka, mutta annan yrittää, eihän se muuten voi oppia;)
mutta voisihan sitä nainenkin (!) olla joustava ja kokeileva: poropiiras olisi varmaan ollut ihan ok myös vuohenjuustosta ja itse asiassa lahjapaketeista tulee kauniinpia, kun käyttää 2-puoleista teippiä ( jos sitä osaa käytää, eli se jää sinne piiloon kahden paperin väliin...) Tsempatkaa nyt vähän itsekin ;)
mutta en halunnut, koska en ole ennen sitä reseptiä käyttänyt. Ja eipä tuolla niin väliä, ihan tarpeeksi on ollut syömistä.
Mua vaan huvittaa tämä asia, kun ei todellakaan ole ensimmäinen kerta. Ihan rakkaudella sanon, ja onpahan jännitystä elämässä, kun koskaan ei tiedä, mitä kummaa se mies kaupasta löytääkään :)
ap
Hän ostaa jopa useimmat vaatteistani, sillä tyylitajukin on nasahtanut paremmin kohdalleen kuin itselläni.
mä olen kyllä miettinyt, että joku lukihäiriö sillä on..