Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nordea on veloittanut tililtä 2 kertaa 5 päivän sisällä 7,90?

Vierailija
05.10.2022 |

Ennen vain kerran kuussa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko palvelumaksut kasvaneet vai onko tuo virhe?

Vierailija
2/11 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita ja kysy tai laita sinne viesti,ei me vastausta voida tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä sinulle tuli mieleen kysyä asiaa randomilta keskustelupalstalta sen sijaan, että kysyisit pankistasi?

Vierailija
4/11 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hölmö kysyy tämmöistä keskustelupalstalla, ikään kuin jostakin summasta pitäisi tietää että mikä veloitus voisi olla. 

Vierailija
5/11 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä mietin että onko jollakin tapahtunut samaa esim viime aikoina ja sitä kautta tietäs mistä johtuu tämä. Ei tarvii olla epäasiallinen. Tulipas huono mieli tästä. Ap

Vierailija
6/11 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä mietin että onko jollakin tapahtunut samaa esim viime aikoina ja sitä kautta tietäs mistä johtuu tämä. Ei tarvii olla epäasiallinen. Tulipas huono mieli tästä. Ap

No katopa kun jos jotain sattuu mulle, niin se sama ei välttämättä satu sulle ja toisin päin ja vaikka sattuis, niin syykin saattaa olla eri. Varmimman vastauksen siis saat, kun kysyt suoraan pankista.

Vierailija
7/11 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koetapa arvata mikä mieli tulee kun ei sitten kuitenkaan selviä että mitä se loppujen lopuksi oli. 

Vierailija
8/11 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mulle kävi just samoin. Palvelumaksu veloitettiin kahdesti. Ylimääräinen veloitus palautettiin tilille. Sama pankki. Joku virhe.

Vierailija
9/11 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä sinulle tuli mieleen kysyä asiaa randomilta keskustelupalstalta sen sijaan, että kysyisit pankistasi?

Tiedätkö kuinka vaikeaa on saada yhteys Nordean asiakaspalveluun?

Vierailija
10/11 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli yllätyksenä Nordeasta se, että tilikyselyt automaatilta on maksullisia, uusi juttu. Mutta sinulla kun tuo summa on sama, niin todennäköisesti otettu 2 kertaan. Laita viesti nettipankista, koska puhelimella vaikea päästä läpi.

Vierailija
11/11 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymyksesi jäi vajaaksi, siksi sait typeriä vastauksia. Olisi kannattanut heittää loppuun kysymys "onko muille sattunut samaa? Onko pankin virhe tai ongelma?" tai jotain vastaavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi