Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kondylooma ja raskaus

Vierailija
26.12.2010 |

Olen noin puolessa välissä raskautta. Minulla todettiin raskauden alkuvaiheessa kondylooma, joka todenäköisesti puhkesi raskaaksi tullessa...

Uskon että olen kantanut sitä pidemmän aikaan, mutta nyt se puhkesi sitten. Kumppanini tietää. Olen syönyt parin edellisen kumppanini aikana e-pillereitä, niin luultavasti joltain saanut.. Eipä sitä voi ikinä tietää keneltä sen saa, mutta olen käskenyt heidän mennä testeihin varmuuden vuoksi, että voivat tarvittaessa hoitaa ilkeän vaivan pois.

En ole päässyt vielä puhumaan kondyloomasta paljon kenellekkään (asiantuntijalle), mutta olen lukenut netistä paljon tietoa kondyloomasta.

Eli siihen ei ole hoitoa raskauden aikana, koska voiteet ovat vaarallisia sikiölle? Entä muut hoitokeinot, se jäähdytys menetelmä yms?

Syylät ovat pahentuneet raskauden edetessä :/ Tosi ilkeä vaiva. Onko kellään tapahtunut ihmettä, että ennen synnytystä syylät ovat vähentyneet ja ei ole tarvinut synnyttää sektiolla.

Jos on joku enkeli, joka tietää tästä vaivasta ja osaa kertoa (vaikka) omin sanoin miten se (kondylooma+syylät) muuttu raskauden aikana ja miten se saatiin hoidettua raskauden jälkeen yms.

Kiitos jos joku jaksaa auttaa.

Terveisin Tietämätön, äidiksi tuleva

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä osaa varmaksi sanoa, mutta ystäväni synnytti ihan tavalliseen tapaan, ja sama tauti oli huomattu raskauden aikana, eli tsemppiä!

Vierailija
2/3 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli huomattiin raskauden aikana, tai huomasin ite kyllä. ihan normaalisti synnytin, ei muusta ollu edes puhetta neuvolassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, toivotaan että kaikki menee hyvin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi