Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Taidan lähteä ensi viikolla joku päivä kylpylään neljän lapsen kanssa.
25.12.2010 |
Lapset 8v. ja 3 x 10-vuotiaat.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
tervemenoa vaan! Suosittelen kuitenkin odottamaan ,että ovat palanneet taas kotiinsa.
Ja siis ällöintä heissä on se ,että jokaienen lampsii sinne altaisiin suoraan pukuhuoneesta täysissä meikeissä ja kampauksissa YÖK!
T: kerran kylpylään erehdyksissä välipäivinä mennyt