sisko morkkasi lastani
Sisko päätti ottaa koiransa viettämään sukujoulua erinäisistä ongelmista huolimatta joten päädyin sitten jättämään kuopukseni viettämään isänsä kanssa joulua. Istuttiin sitten siinä kun mulle tuli tekstiviesti. Äänenä mulla on kuopus 'sanomassa' 'äijjää'. Sisko siitä sitte alko irvailemaan että 'etkö saa rääkyvästä kakarasta kotona tarpeeks kun pitää puhelinkin laittaa parkumaan' ym yhtä kaunista. Jatkoi aika pitkään sitä irvimistä ja jatkoi kun hetken päästä sain uuden viestin.
Kyseinen 'äijjää' ei kuitenkaan ole mitään parkumista vaan puolivuotiaan eka oikea tahdonilmaisu, ei mitenkään itkuinen tms. Kuten ei kyseinen vauvakaan.
Siskosta jäi aika pska maku.
Kommentit (14)
seuraavalla kerralla kauniisti hymyillen " vituttaako kun maho lehmä ei saa omia lapsia. Keskitypä sinä koiruliinisi rapsutteluun siskoseni." Varmasti irtoaa kunnon naurut koko suvulta :)
siskosi menee lapsesi edelle? sitten vielä kaiken lisäksi joku idiootti? just joo... et sitten omalle rakkaalle siskollesi voinut sanoa, että painuhan vittuun :D vai onko hän 11v?
olisit kuitannut jotain koirasta, mutta hyvähän se on jälkikäteen viisastella :/
mutta ei moisesta kannata loukkaantua. Oisit sanonut rehellisesti että minkäs teet kun lastaan rakastaa ja haluaa kuulla häntä silloin kun hän ei ole paikalla... Olisit sanonu että kamalaa kun et voi piskiäsi yhdeksi jouluksi jättää vaan pitää tuoda tänne kuolaaamaan ja pilaamaan toisten joulu!
Voisin itsekin laukoa tuollaista ja se kyllä kuitattaisiin huumorilla ja takaisin saisin vastaavaa kuittailua.
Eikä tämä nyt ole mikään kohteliaisuus, toivottavasti suot anteeksi. Onko hän ihan terve mieleltään noin muuten?
Sisko päätti ottaa koiransa viettämään sukujoulua erinäisistä ongelmista huolimatta joten päädyin sitten jättämään kuopukseni viettämään isänsä kanssa joulua. Istuttiin sitten siinä kun mulle tuli tekstiviesti. Äänenä mulla on kuopus 'sanomassa' 'äijjää'. Sisko siitä sitte alko irvailemaan että 'etkö saa rääkyvästä kakarasta kotona tarpeeks kun pitää puhelinkin laittaa parkumaan' ym yhtä kaunista. Jatkoi aika pitkään sitä irvimistä ja jatkoi kun hetken päästä sain uuden viestin.
Kyseinen 'äijjää' ei kuitenkaan ole mitään parkumista vaan puolivuotiaan eka oikea tahdonilmaisu, ei mitenkään itkuinen tms. Kuten ei kyseinen vauvakaan.
Siskosta jäi aika pska maku.
Ai kauheeta, kun kaikki ei rakasta mun lapsen rääkymistä! Mikä vääryys!
Ja sinulle: älä enää mene sinne ilman perhettäsi. Ei sun tarvitse olla lapsuudenperheelle kuuliainen vaan uudelle perheellesi =) Tsemppiä!
Eiköhän se ole sisko, joka veti överihernepellot ihan kunnolla sieraimista hanuriinsa.
Käyttäytyi ihan kuin ei olisi tiennyt, että ihmisellä voi olla oman lapsen ääni soittoäänenä. Ap:n sisko taitaa olla vähän ulkona näistä "nykyajan keksinnöistä".
NO eiköhän ole kyseessä ap:n ylireagointi Ai kauheeta, kun kaikki ei rakasta mun lapsen rääkymistä! Mikä vääryys!
että mieluummin vietät joulua siskon ja sen koiran kanssa kuin oman lapsesi... Vai menikö mulla jotain ohi?
hermostu noin pienestä. Olisit nauranut koko jutulle.