Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska käytte isovanhemmilla nyt joulun aikana? mulla syy, miksi en mene

Vierailija
25.12.2010 |

Mieheni sisarus perheineen käy aattona ja syövät jouluruuan.

Me mennään tapaninpäivänä ja meille ei tarjota.

Aaton haluan olla kotona, koska en jaksa kuunnella mieheni isän tylyä käytöstä minua kohtaan.

Minun vanhemmillani käydään joulupäivänä.

Onko oikein, että kun emme nykyään mene aattona, niin meitä kohdellaan eri tavalla?

Mieheni vanhemmat käyvät sisaruksella kahvilla joulun pyhinä,meillä ei.

Onneksi seuraavaksi kylään vasta pääsiäisenä!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menemme heille Tapanin-ajelulle päiväkahveille. Asuvat tässä lähellä kummankin vanhemmat.

Vierailija
2/16 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei tykkää musta (enkä minä heistä). Mun isän luona käyn huomenna ja äidin luona väliviikolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

likaista, että lapset sairastuu joka kerta--kotihoitopalvelu käy siellä 2 x/ päivä

---

omalla äidillä ei käydä jouuna matkan( 400 km suuntaansa) ja äitini vakavien sairauksien( rasittuu liikaa) takia

- kesällä olaan lomalla omakustannushintaan mummin luna- oma ruuat tuodaan. siivotaan itse jne

Vierailija
4/16 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennään Joensuuhun mummolle ja ukille.

Vierailija
5/16 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut ei mieheni vanhemmat tule samaan aikaan mun sukulaisten kanssa meille.

Eivät halua olla missään tekemisissä mun vanhempien kanssa. Miehen isä ei pidä minusta eikä suvustani ja syytä en tiedä.

Tosin ei pidä oikein kenestäkään, ainoastaan omista perheenjäsenistään johon mä en kuulu.

Tosi vaikea on tälläsen ihmisen kanssa sitten joulua vietellä. Koko ajan pitää varoa sanojaan,hyökkää mielipiteidensä kanssa heti jyrkästi mua vastaan,

ja mun mies ei sano mitään! tuumaa vaan et aina se on tuollanen ollut! ap

Vierailija
6/16 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy: niitä ei ole enää

Vierailija
7/16 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä ollenkaan? Mullakin on vittumainen appi ja mun ukko ei sano mitään. lienee sanomattakin selvää, että en vieraile ikinä siellä. Lapset eivät halua myöskään käydä siellä.

Vierailija
8/16 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oksennustaudissa :(

Yleensä on oltu jouluna joko äitini luona, anoppilassa tai meillä. Nykyään äitini ei vietä joulua, ja välit anoppiin ovat kohteliaan asialliset (ja välimatkaa 500km).

Miehen veljen perhe ilmoitti että olisivat tulleet meille joulun viettoon, elleivät olisi lähteneet mökille, mutta en todellakaan olisi päästänyt!

Vierailija
9/16 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittumainen äijä ketä en ala kumartaa.

Tähän asti vaan yrittänyt sietää, mut kauan en enää aio katsella.Jään mielummin kotiin, kun lähen pahoittamaan mieleni.

On asenteeltaan sellainen, että hänen mielipiteet vain oikeat. Pitää muita hölmöinä. lapsensakaan eli puolisoni ei hänelle juuri poikkipuolista sanaa sano, kun riita ja vittuilu alkaa.

Todennu et parempi pysyä hiljaa.

Mut mä en ala miellyttää,jos olen asioista toista mieltä. Meni nyt aloituksen vierestä, mut pako oli purkautua ap

Vierailija
10/16 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennään Joensuuhun mummolle ja ukille.

Vierailija
11/16 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluateria tarjoillaan aattona mutta se ei teille sovi koska teille pitäisi tarjoilla tapanina ja nyt tunnet itsesi loukatuksi!

Kasva ihminen aikuiseksi, odotatko että äitisi? kantaa ruokaa pöytään koko joulun että kaikki aikuiset kakarat saavat tasapuolisen kohtelun?

Vierailija
12/16 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

12

Vierailija
13/16 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mukava mua kohtaan. En halua hänen mieltään pahoittaa.

Mut senkin kanssa pidän varani, kun en tiedä kuinka paljon puhuu ukollensa meidän keskusteluja kahden kesken. Ja puuko musta pahaa selän takia vaikka kasvotusten on mukava.ap

Vierailija
14/16 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appi vittuilee koko vierailun ajn, menisitkö sä aatoksi sellaista kuuntelemaan? Epäilen. ap

Enkä mä sitä ruokaa välttämättä tarvitse, kotona riittävästi. Mut ihmettelen vaan, kun mun vanhemmilla käymme eri päivänä sisarukseni kanssa ja kummallekin perheelle tarjotaan eri päivänä jouluruoka. ap

Vierailija
15/16 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun appi on ihan samanlainen ja ukko alistettu lapatossu josta taidan ottaa eron. Minä kanssa aikani kuuntelin ja yritin vaan olla vaikka se paska olis sanonut mitä mutta lopulta tuli raja vastaan. Nykyisin mulle on ihan samantekevää sen ukon tekemisest ja sanomiset.

Anoppi mullakin on periaatteessa ihan mukava, mutta varoitan ap. Anoppi kertoo ihan kaiken ukolleen eikä vahingossakaan puolusta muita. No mä aloin ihan piruuttani haukkumaan appea oikein urakalla anopille ja anoppi myötäili tyhmänä. Tiesin että se kertoo kaiken sille ukolle. Ai että mulle tuli hyvä mieli.

Vierailija
16/16 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ketään ala lipoa, mut osaan olla näyttämättä

et jos en jostakin pidä.

Ihan pelottaa, koska mulla tulee se raja vastaan. ap

Ps. huomenna anoppilaan: D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme