Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon hiukan katkera äidilleni, pakko myöntää.

Vierailija
25.12.2010 |

Osteli kuulemma veljeni lapsille lahjoja ja osti ja teki perheelle jouluruokia. Minulle ja lapsilleni ei lähettänyt edes joulukorttia.

Kirpaseehan se, pakko myöntää.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää joulua sinulle ja lapsillesi ap!

Vierailija
2/12 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lapsesi muistivat mummoaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasapuolisuus on ehdottoman tärkeä osa vanhemmuutta

Vierailija
4/12 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, äidilläni on mielenterveysongelmia, mutta eivät ne selitä yhden sisaren suosimista ja toisen totaalista hylkäämistä. Pahalta se tuntuu, mutta kuten sanottu, et ole yksin.

Vierailija
5/12 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja estää lastenlasten tapaamisen. Niin mummo ei saisi myöskään olla yhteydessä poikaansa ja hänen lapsiinsa?

Tai jos ap. on muuttanut toiselle puolelle maapalloa ja mummolla ei ole varaa kyläillä niin hän ei saa myöskään tavata poikaansa ja pojan perhettä?

Vierailija
6/12 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä parhaimpia. Veli on jo oppinut, ettei mistään tarvi itse huolehtia eikä kantaa vastuuta, kyllä mummo hoitaa lopulta kaiken. Meille jotka pärjäämme itse ja huolehdimme perheestämme ei riitä edes ajatusta jouluna.

Ei edes huvita soittaa äidille, kun kuitenkin hehkutettaisiin vaan veljeä ja sen lapsia. Ei kysyttäis miten meillä menee tai mitä lapset puuhaavat. Jos yrittäisin kertoa niin joka väliin sönkötettäisiin kuinka x teki sitä ja tätä.

Vierailija
7/12 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että kirpasee. Olen pahoillani! Voimia!

Vierailija
8/12 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki äidit eivät todellakaan rakasta lapsiaan tasapuolisesti.

Vierailija
9/12 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja estää lastenlasten tapaamisen. Niin mummo ei saisi myöskään olla yhteydessä poikaansa ja hänen lapsiinsa?

Tai jos ap. on muuttanut toiselle puolelle maapalloa ja mummolla ei ole varaa kyläillä niin hän ei saa myöskään tavata poikaansa ja pojan perhettä?

viimeksi vajaa 2v. sitten. Ei tule synttäreille eikä muuten vaikka kutsuttu on. Ei sillä riitä aika kun pitää hyysätä tuota yhtä veljeä ja sen lapsia.

Aika yksipuoliselta tämä yhteydenpito tuntuu.

ap

Vierailija
10/12 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitoa, veljesi on se joka äitisi hoitaa!

Ikävää kun tälläisissä tapauksissa se hoitovelvollisuus lankeaa tytölle ja sitten märistään miten epäoikeudenmukaista on. Onhan se, mutta puolensa on osattava pitää.

Vierailija
11/12 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mummoni oli samantapainen.no kostautuu siten äidillesi,että lapsesi ei koe mummoa mummoksi,vaan vieraaksi ihmiseksi. voimia!

Vierailija
12/12 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitoa, veljesi on se joka äitisi hoitaa!

Ikävää kun tälläisissä tapauksissa se hoitovelvollisuus lankeaa tytölle ja sitten märistään miten epäoikeudenmukaista on. Onhan se, mutta puolensa on osattava pitää.

ja kaiken muunkin minkä irti saa. Ja äidin kuoltua listaa paljonko me muut ollaan sille velkaa äidin hoitamisesta ym.

ap