Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaahas, koskas saa heittää kuusen jorpakkoon palstan mielestä?

Vierailija
25.12.2010 |

Tänään vielä mussutetaan joulusapuskaa, mutta muuten joulu meni jo. En tiedä edes syytä miksi joulua tavataan pitää yllä loppiaiseen, eikö muita häiritse näivettynyt kuusi viemässä tilaa noinkin pitkään?

Joku vuosi olen jo joulupäivänä heittänyt kuusen parvekkeelle, kaipa tuon pari päivää voisi antaa tuossa olla.

Ymmärrän ennemminkin kuusen laittamisen varhain, siis vaikka itsenäisyyspäivänä kun muutenkin kotia laittaa joulukuntoon. (Laitettiin itse tosin vasta viime viikonloppuna kuusi.) Nurinkurista?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni aloittaa kuun alusta ja lopettaa jouluun. Mieluummin herkistelen tämän vuodenvaihteen kuin joulukuun alkuajat eli en ymmärrä, miksi kuusi olisi kotona itsenäisyyspäivästä jouluun, jolloin juhla vasta alkaa eikä suinkaan pääty.

Kukin tyylillään. En itse pidä tuollaisesta jouluttomuudesta.

Vierailija
2/5 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni aloittaa kuun alusta ja lopettaa jouluun. Mieluummin herkistelen tämän vuodenvaihteen kuin joulukuun alkuajat eli en ymmärrä, miksi kuusi olisi kotona itsenäisyyspäivästä jouluun, jolloin juhla vasta alkaa eikä suinkaan pääty. Kukin tyylillään. En itse pidä tuollaisesta jouluttomuudesta.

Anteeksi nyt vähän väärä sanavalinta, ja ihan pilke silmäkulmassa siis olen. Mutta pointtina siis sellainen että miten te vielä välipäivinä ja loppiaiseen saakka juhlistatte joulua, teettekö pipareita tai muita jouluaskarteluja vai miten? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten joulu tuntuu päättyvän aattoon, kun muu puoli maailmaa hiljentyy jouluun vasta tänään.

Vierailija
4/5 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nautitaan niistä pipareista ja askartelut on silmänilona.

En nyt ymmärrä miten voit sekoittaa valmistelut ja juhlimisen.

miten te vielä välipäivinä ja loppiaiseen saakka juhlistatte joulua, teettekö pipareita tai muita jouluaskarteluja vai miten? ap

Vierailija
5/5 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtee tuosta maanantaina pihalle, 23.-27.12. saa siis olla sisällä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä