Haluan israelilaisen miesystävän. Miten onnistuu?
Ne on tummia ja komeita kuin muutkin lähi-idän miehet, paitsi että ne ei ole sovinisteja. Oisko jotain hyvää nettisivua vai pitääkö matkata Israeliin vokottelemaan?
Kommentit (11)
Haluatko juutalaisen, kristityn, muslimin vai ateistin? Koska tavat riippuvat uskonnosta. Itse valitsisin ehdottomasti kristityn.
Mulle se on sama onko kristitty, ateisti vai juutalainen. Muslimia en halua. ap
Haluatko juutalaisen, kristityn, muslimin vai ateistin? Koska tavat riippuvat uskonnosta. Itse valitsisin ehdottomasti kristityn.
Tai sitten netin kautta. Joku suomi24 -tyylinen iskupaikka.
ihan kadulta kun kartan kanssa etsi reittiä. Toinen kaverini reissasi viime kesänä siellä ja sanoi, että Jerusalem on nyt homoskenen in-paikka, komeita miehiä riittää. Ehkä löydät miehen kun vain menet sinne, eri asia hyväksyykö miehen perhe ei-juutalaisen ja ulkomaalaisen.
Israelin suurlähetystöön ja kysy voitko tilata miehen.
Käänny juutalaiseksi ja kysy pääsetkö Israelin armeijaan.
Matkusta Israeliin ja iske ukko paikan päällä.
aviomies tai -vaimo löytynyt. Eli sinne vaan!
Itselläni aikoinani israelilainen heila, mukavia muistoja jäi. Jos suhde tosiaan muuttuu vakavaksi, valmistaudu juutalaiseksi kääntymiseen.
Kaikki eivät hyväksy uskontoonsa kääntyneitä.
en usko että he ovat sen kummempia kuin suomalaisetkaan, loppujen lopuksi...ulkoisesti erilaisia. (+ympärileikattuja ja isoja)
Olen käynyt siellä, kaunis maa, mutta ihmisistä jäi vähän ikävä maku..itsevarmoja, tunteellisia, räjähtäviä, ei niin rehellisiä kuin suomalaiset.
Suomalaisen on hyvin helppoa "saada" Israelilaismies, suomalainen/pohjoismaalainen vaimo kun on Israelissa monissa piireissä statussymboli.