Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On pikkasen järkyttynyt

Vierailija
24.12.2010 |

Tämän keskustelusivun tasosta :O Teinivanhemmatko täällä pääasiassa käy vai oonko vaan jotenkin "liian aikuinen" jos tietyt keskustelun aloitukset suorastaan saa voimaan pahoin ...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen..

Vierailija
2/8 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidat järkkyä vähästä.Jokainen kävijä tai vastaaja täällä.Älä avaa ollenkaa nettiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...lisäksi joidenkin kommentit avauksiin ovat jotenkin todella sivistymätöntä. Enkä tarkoita todellakaan, että itse oisin joku täydellisen sivistynyt mut kyllä mä käytöstavat ja sanat tiedän netissäkin :) Hieman enemmän ajattelevaisuutta kirjoituksiin niin täällä voisi viihtyä useamminkin!

Vierailija
4/8 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...lisäksi joidenkin kommentit avauksiin ovat jotenkin todella sivistymätöntä. Enkä tarkoita todellakaan, että itse oisin joku täydellisen sivistynyt mut kyllä mä käytöstavat ja sanat tiedän netissäkin :) Hieman enemmän ajattelevaisuutta kirjoituksiin niin täällä voisi viihtyä useamminkin!

Vierailija
5/8 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai koititko provoilla tuolla teiniäiti-lausahduksella? ;)

Vierailija
6/8 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarkoitus provoilla. Esim. nuo pakolliset joulupanot aloitus tai vastailu yhteen avaukseen haukkumalla aloittajaa yhteiskunnan elätiksi tai yh:n solvaaminen. Pysäyttää kyllä miettimään, että purkavatko jotkut tänne pahaa oloaan olemalla vittumainen toisille...

Vierailija
7/8 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarkoitus provoilla. Esim. nuo pakolliset joulupanot aloitus tai vastailu yhteen avaukseen haukkumalla aloittajaa yhteiskunnan elätiksi tai yh:n solvaaminen. Pysäyttää kyllä miettimään, että purkavatko jotkut tänne pahaa oloaan olemalla vittumainen toisille...

ei mitään ihmeellistä.

Vierailija
8/8 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset