Olivia-lehti boikottiin!
Tuollaisesta järkyttävästä virheestä tarjosivat korvaukseksi lehden vuosikertaa...
http://uutiset.msn.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Nastenlehti+Olivialle+10%C2%…
Kommentit (13)
en osta ikinä. Mikä sanomatalo Olivian on takana? Koko lafkaahan pitää boikotoida!
että tuollaista lehteä on olemassakaan.
Suomalainen uskoo, kun lehdessä lukee.
itse ajattelin että tuolle naiselle varmaan ihanista ihanin joululahja, että käräjäoikeuden päätös julkistettiin juuri tänään!
jos olivia lehti valittaa päätöksesta, menee boikottiin. mielestäni 10 000 euron korvaus on itse asiassa varsin pieni kun miettii itse asiaa.
En kyllä edes tiedä mikä on Olivia lehti, mutta tiedän ainakin nyt, etten koskaan sitä osta.
Olivia-lehti ei tee juttuja olen huora ja nautin siitä jne, eli tuskin väärä kuva oli oikeesti NIIN haitallinen kun av-mamma antaa yrittää.
Mulle on tullut Olivia jo jonkin aikaa ja jatkan lukijana ja tilaajana.
Olivia-lehti ei tee juttuja olen huora ja nautin siitä jne, eli tuskin väärä kuva oli oikeesti NIIN haitallinen kun av-mamma antaa yrittää.
Mulle on tullut Olivia jo jonkin aikaa ja jatkan lukijana ja tilaajana.
tuntuipa se huumeiden käyttäjäksi, itsarin yrittäjäksi ja lapset huostaanotetuiksi leimaaminen olevan aika vahingollista, kun kymmenet ihmiset oli ottaneet yhteyttä..ei tuollainen nyt kauhean hyvää kuvaa anna missään työssä tai ystäväpiirissä, että en ihmettele että on tullut paljon haittaa. Ja kuitenkaan kaikki ei varmasti lue nyt tuota tietoa että se olikin virhe, joten leima jää edelleen.
tuntuipa se huumeiden käyttäjäksi, itsarin yrittäjäksi ja lapset huostaanotetuiksi leimaaminen olevan aika vahingollista, kun kymmenet ihmiset oli ottaneet yhteyttä..ei tuollainen nyt kauhean hyvää kuvaa anna missään työssä tai ystäväpiirissä, että en ihmettele että on tullut paljon haittaa. Ja kuitenkaan kaikki ei varmasti lue nyt tuota tietoa että se olikin virhe, joten leima jää edelleen.
en osta ikinä. Mikä sanomatalo Olivian on takana? Koko lafkaahan pitää boikotoida!
kuviaan kaiken maailman lehdille.