Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olivia-lehti boikottiin!

Vierailija
24.12.2010 |

Tuollaisesta järkyttävästä virheestä tarjosivat korvaukseksi lehden vuosikertaa...

http://uutiset.msn.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Nastenlehti+Olivialle+10%C2%…

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuviaan kaiken maailman lehdille.

Vierailija
2/13 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osta ikinä. Mikä sanomatalo Olivian on takana? Koko lafkaahan pitää boikotoida!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuollaista lehteä on olemassakaan.

Vierailija
4/13 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/13 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen uskoo, kun lehdessä lukee.

Vierailija
6/13 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ajattelin että tuolle naiselle varmaan ihanista ihanin joululahja, että käräjäoikeuden päätös julkistettiin juuri tänään!

jos olivia lehti valittaa päätöksesta, menee boikottiin. mielestäni 10 000 euron korvaus on itse asiassa varsin pieni kun miettii itse asiaa.

Vierailija
7/13 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä edes tiedä mikä on Olivia lehti, mutta tiedän ainakin nyt, etten koskaan sitä osta.

Vierailija
8/13 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivia-lehti ei tee juttuja olen huora ja nautin siitä jne, eli tuskin väärä kuva oli oikeesti NIIN haitallinen kun av-mamma antaa yrittää.

Mulle on tullut Olivia jo jonkin aikaa ja jatkan lukijana ja tilaajana.

Vierailija
9/13 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivia-lehti ei tee juttuja olen huora ja nautin siitä jne, eli tuskin väärä kuva oli oikeesti NIIN haitallinen kun av-mamma antaa yrittää.

Mulle on tullut Olivia jo jonkin aikaa ja jatkan lukijana ja tilaajana.

Vierailija
10/13 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuipa se huumeiden käyttäjäksi, itsarin yrittäjäksi ja lapset huostaanotetuiksi leimaaminen olevan aika vahingollista, kun kymmenet ihmiset oli ottaneet yhteyttä..ei tuollainen nyt kauhean hyvää kuvaa anna missään työssä tai ystäväpiirissä, että en ihmettele että on tullut paljon haittaa. Ja kuitenkaan kaikki ei varmasti lue nyt tuota tietoa että se olikin virhe, joten leima jää edelleen.

Vierailija
11/13 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuipa se huumeiden käyttäjäksi, itsarin yrittäjäksi ja lapset huostaanotetuiksi leimaaminen olevan aika vahingollista, kun kymmenet ihmiset oli ottaneet yhteyttä..ei tuollainen nyt kauhean hyvää kuvaa anna missään työssä tai ystäväpiirissä, että en ihmettele että on tullut paljon haittaa. Ja kuitenkaan kaikki ei varmasti lue nyt tuota tietoa että se olikin virhe, joten leima jää edelleen.

Vierailija
12/13 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osta ikinä. Mikä sanomatalo Olivian on takana? Koko lafkaahan pitää boikotoida!

Vierailija
13/13 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mtv3, aamulehti, iltalehti jne.