miehet- ostakaa vaimoille hajuvettä- chane nro 5 esim
Kommentit (19)
Minä haluan moottorisahan tai kirjoja.
Isäni osti aina äidille matkoiltaan Chanel 5:a. :)
ettei mulle tarvi mitään turhia lahjoja ostella. Synttärinä riittää. Ja ei koruja eikä hajuvettä, koska en käytä kumpaakaan.
Mies on onneksi uskonut kaikki nää 7 vuotta, että se ei ollut mikään vitsi.
Älkää menkö ostamaan mitään hajuvettä kysymättä ensin vaimolta/tyttöystävältä (paitsi jos joka vuosi ostatte saman tuoksun...)!
Älkää menkö ostamaan mitään hajuvettä kysymättä ensin vaimolta/tyttöystävältä (paitsi jos joka vuosi ostatte saman tuoksun...)!
Itse tykkään vain CHANEL COCO MADEMOISELLE tällä hetkellä. mutta kolmen kuukauden kuluttua voi olla toisin. Mies aina kysyy hajuvesi-asioista
muttta ei kiitos; tiesitkö muuten etteivät kaikki hajuvedet sovi kaikille ihmisille eikä niitä tulisi koskaan ostaa lahjaksi, jos ei tiedä sen tietyn tuotteen sopivan saajalle?
Chanel on kyllä aikamoinen mammatuoksu, joten joo, jos vaimo on 40+ niin ehkä sitten ihan hyvä.
Meillä mies ostaa minun hajuveteni ja osuu aina ihan nappiin! Itse kun menen ostamaan en ikinä tiedä mikä olisi hyvä vaikka saisin myyjältä apua. Sitten tulee ostettua joku "hittituoksu" joka käytössä haiseekin ihan kamalalle. Miehen tuomat tuoksut ovat aina ihanan raikkaita ja kevyitä, nenää miellyttäviä.
minulle ei mitään hajustettua kiitos, eli ei myöskään hajuvesiä. Harmillista mutta kun tulee pää kipeäksi ja hengenahdistusta niin parempi jättää väliin.
Minulla on ihan omat suosikkituoksut. Ja miehen ei niitä tarvi ostaa. Samoin olen miehelle sanonut ettei osta turhaan koruja, olen niitä niin laiska vaihtamaan.
Kärsin migreenistä ja haluan valita hajuveteni ehdottomasti itse. Tästä syystä valitsen myös mieheni hajusteet.
Olette varmaan samoja, jotka ostavat miehelleen Kourosta.
huippu onnellinen parista pehmoisesta lankakerästä ja/tai knit pron puikoista. Ei hajusteita, edellisetkin ehtii pahentua hyllyyn käyttämättöminä.
Itse en ole aina itsekään varma millaisista tuoksuista tykkään, joten valitsen hajusteeni mieluummin itse :)
Olette varmaan samoja, jotka ostavat miehelleen Kourosta.
usein saan mieheltä hajuvesiä, onneksi hänellä on samanlainen maku kuin minullakin :)
kun haistoin tuota Chanelin vitosta ekan kerran. :) Hyhhyh mikä tuoksu. Ostakaa miehet hajuvesiä tosiaan vaan jos tiedätte, mistä vaimo tykkää. Jos välttämättä haluaa ostaa jotain hajustettua niin suihkugeeli tai vartalovoide on turvallisempi valinta.
Inhoan hajuvesiä. Minusta on ällöttävää haista kauhean kemialliselle.
ja vaimo on ILOINEN
t. vaimona yli 20 v