Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan kehunut jonkun lasta söpöksi vaikkei ole mielestäsi ollut söpö?

Vierailija
22.12.2010 |

Tiedän, suuri houkutus nyt jeesustella että kaikki lapset ovat söpöjä, mutta niistä en nyt kysy.

Itse ainakin olen monesti sanonut, tai facebookissa kommentoinut söpöksi ihan kaikkia lapsia vaikkei söpöjä olisikaan. Ei sitä kehtaa muutakaan.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvoille voi leperrellä muutenkin, joten en ole sanonut söpöksi.

FB:stä en ole varma, siinäkin varmaan vaan enemmän tyyliin "voi kun ihanaa teille" tms.

Vierailija
2/17 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muutenkaan puhu paskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne on kaikki ihan vilpittömästi mun mielestäni söpöjä. Kaikki omilla tavoillaan.

Mutta hui kamalaa, eihän suomessa saa kehua lapsia söpöiksi. Ei, vittu, kaikkia lapsia pitäisi haukkua rumiksi vauvasta saakka, ettei niistä vain tulisi leuhkoja.

Vierailija
4/17 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muutenkaan puhu paskaa.

Mikä helvetin Jeesus säkin luulet olevasi? Kaikki ihmiset puhuu paskaa.

Vierailija
5/17 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva on totuuden torvi ja sanoo että on muuten harvinaisen ruma penska siinä.

Vierailija
6/17 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vain vastasyntyneet esim. eivät ole söpöjä. Lapsivihaa on turha vetää tähän, eikä ei-söpöys tarkoita samaa kuin rumuus ja vastenmielisyys. En minä aikuisistakaan ala ensin ulkonäköä arvioimaan.

Söpöksi olen kehunut, kun ylpeä isoäiti tms. on hehkuttanut lasta. Eikö olekin söpö -kysymykseen on vwin yksi oikea vastaus.

Vierailija
7/17 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehun AINA suloiseksi ja söpöksi vaikka eivät sitä mielestäni olisikaan. Tiedän, että se merkitsee vanhemmille paljon. Oma vauvani ei todellakaan ollut vauvana mikään kaunis näky, mutta meidän vanhempien mielestä silti maailman ihanin vauva. Näin kuvittelen kaikkien muidenkin kohdalla olevan.

Ei tämä mielestäni ole mitään valehtelua tai paskan puhumista, vaan kohteliaisuutta ja huomaavaisuutta ystävää/sukulaista ja hänen uutta onneaan kohtaan.

Vierailija
8/17 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pienet lapset ovat vanhempiensa mielestä söpöjä ja ihania. Tuntuu mukavalta kuulla se toisen suusta, siksi.

En varsinaisesti valehtele, koska pieni ihminen ei voi mielestäni olla ruma. Toiset on söpömpiä kuin toiset, se on tietenkin fakta.

Vierailija
9/17 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onpas pieni,jos en keksi muuta.

Vierailija
10/17 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tieten tahtoen pilata toisen onni töksäyttämällä jotain sopimatonta..? Paskan puhuminen on aivan toinen juttu.

kehun AINA suloiseksi ja söpöksi vaikka eivät sitä mielestäni olisikaan. Tiedän, että se merkitsee vanhemmille paljon. Oma vauvani ei todellakaan ollut vauvana mikään kaunis näky, mutta meidän vanhempien mielestä silti maailman ihanin vauva. Näin kuvittelen kaikkien muidenkin kohdalla olevan.

Ei tämä mielestäni ole mitään valehtelua tai paskan puhumista, vaan kohteliaisuutta ja huomaavaisuutta ystävää/sukulaista ja hänen uutta onneaan kohtaan.

Vierailija
11/17 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehun AINA suloiseksi ja söpöksi vaikka eivät sitä mielestäni olisikaan. Tiedän, että se merkitsee vanhemmille paljon. Oma vauvani ei todellakaan ollut vauvana mikään kaunis näky, mutta meidän vanhempien mielestä silti maailman ihanin vauva. Näin kuvittelen kaikkien muidenkin kohdalla olevan. Ei tämä mielestäni ole mitään valehtelua tai paskan puhumista, vaan kohteliaisuutta ja huomaavaisuutta ystävää/sukulaista ja hänen uutta onneaan kohtaan.

Vierailija
12/17 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalpeakasvoisia, hiuksettomia, legopäisiä lapsia, joilla on haaleansiniset silmät lähellä toisiaan. Tyttölapsia, joilla on näkymättömät ripset ja viivanohut suu.

Vierailija
13/17 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitähän tulee hyvä mieli vanhemmille ja miksen olisi kohtelias? Kuuluu musta hyviin käytöstapoihin.

Ja onhan kaikki lapset omalla tavallaan suloisia.

Vierailija
14/17 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aion kehua vastakin, en näe siinä mitään pahaa :)

Joskus nuorempana olin rehellisempi enkä pystynyt kehumaan jotain hassun näköistä lasta suloiseksi. Nykyään kuitenkin koen, että kaikki lapset ovat omalla tavallaan ihania ja söpöjä vaikka eivät kovin söpöiltä näyttäisikään.

Vierailija
15/17 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka söpöys on kyllä katsojan silmissä. Ei kuulu hyviin käytöstapoihin sanoa että "ruma lapsi" vaikka niin ajatelisi.

Vierailija
16/17 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keksinyt jotain kehumista joka pitää paikkansa, mielestäni. Eihän sitä ole pakko sanoa juuri 'kaunis' tai 'söpö'. Voi vaikka sanoa että 'tomerannäköinen neiti/prinssi, paljon onnea vanhemmille!'. 'Ihana tumma tukka pienellä peikkotytöllä/pojalla' yms.

Vierailija
17/17 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina olen löytänyt jotain positiivista sanottavaa muutenkin, esim. onpas iloinen, rauhallinen, reipas, kiva tukka tai silmät vaikka vauva ei minusta söpö olisikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi