Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystytkö (kehtaatko) olla ilman rintaliivejä esim. töissä

Vierailija
22.12.2010 |

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä en koskaan olisi. Pidän rintaliivejä myös nukkuessani. Minulla on kauniit d-kupin rinnat vielä pitkien imetysten jälkeen 39-vuotiaana osittain juuri siksi, että en liiku ilman rintaliivejä. Ja jos liikkuisin, saisin kyllä ei-toivottua huomiota.

Vierailija
22/39 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä mulla on aluspaita. En menisi paitapuserolla ilman aluspaitaa kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka pienirintaiseksi imetysten jälkeen olen tullutkin...

Vierailija
24/39 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pomo pyysi työhaastattelussa että pitäisin töissä lyhyttä hametta ja avokaulaisia toppeja. Minulla on 85c rinnat ja pukeudun rohkeasti töihin. Stay up sukat on usein jalassa. Pomo tulee usein mun taakse töissä ja ihailee pääaukosta mun rintoja. Kiihotun ja nännini kovettuu hänen katseesta. Odotan innolla pikkujouluja tai koulutusmatkaa..

Vierailija
25/39 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatetus on sellainen ettei sieltä alta kyllä huomaisi. En kyllä halua olla. Kun kerran työmatkalle laitan liivit, niin miksi sitten ottaisin pois. Kuljen pyörällä töihin,liivit 75C.

Kotona joskus olen ilman liivejä ja pikkuhousuja- siis "tuuletan" mekko päällä.

Yöllä en pidä mitään päällä.

Vierailija
26/39 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa ihmeessä töissä ilman liivejä!

Tai siis ylipäätään julkisella paikalla!

Ne, jotka luulee ettei sitä huomaa. Vinkki teille, kyllä huomaa.

Myös niistä "pienistä ja kiinteistä" rinnoista, saati sitten isommista.

Mutta olkaa ihmeessä, riittää iloa meille muille.

Onhan se toki epäeettistä puhua ja nauraa selän takana kellekään, mutta jos liikkuu liivittömänä ympäriinsä, niin sitähän toivoo, joten sitä saa mitä tilaa =D

Henk.koht. en haluaisi olla työpaikan yleinen vitsi.

Ei ne hymyt joihin liivittömät törmää siis välttämättä liitykään siihen, että olisi niin mukavasta tyypistä kyse ;-)

Vierailija
27/39 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn olemaan töissä ilman rintaliivejä, mutta välillä tekee mieli pukeutua niihin. Ei moni työkaveri arvaakaan.

T: Pertti

Vierailija
28/39 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollu töissä ilman liivejä ja mukava katso kun miehet kuolaa.Rinnat on mulla tosi isot kuppi koko dd

Vierailija
29/39 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mahtavaa. Meillä on töissä, siis eri kerroksessa ja firmassa, nainen, jolla on aivan uskomattoman kokoiset rinnat. Aína välillä ilman liivejä. Kyllä alkaa seisomaan, kun hänet tuossa käytävällä näkee, seksikäs pakkaus. 

Vierailija
30/39 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä kehtaisi mennä rintsikoilla varustautuneena töihin.

T: Mies

Vierailija
31/39 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilulääketieteen professori Jean-Denis Rouillon Besançonin yliopistosta väittää, ettei naisten tarvitsisi käyttää rintaliivejä. - Lääketieteellisesti, fysiologisesti tai anatomiallisesti rinnat eivät saa etua siitä, että niitä tuetaan, Rouillon sanoo. - Itse asiassa päinvastoin - rintaliivejä käyttävien naisten rinnat ovat roikkuvammat, hän jatkaa. Rouillon tiimeineen seurasi kahta naisryhmää 15 vuoden ajan ja mittaili heidän rintojaan. Toinen ryhmä koostui naisista jotka käyttivät rintaliivejä ja toinen niistä jotka eivät. Yhteensä tutkimuksessa oli mukana 330 naista. Tutkimuksessa todettiin, ettei rintaliivien käyttö vähentänyt naisten niska- ja hartiaseudun kipuja, vaan saattoi pahimmillaan vaikeuttaa vaivoja. Ilman rintaliivejä kulkeneiden naisten rintojen kerrottiin olevan kiinteämmät ja roikkuvan vähemmän. Tutkijat selittivät tulosta sillä, että kun tukea ei tullut ulkopuolelta, sai rintojen luonnollinen tukikudos tilaa kasvaa. Tutkimuksen mukaan rintaliivien käytön lopettaneiden naisten rinnat jopa kohosivat seitsemän milliä vuosittain. - Siihen (rintaliivien poisjättämiseen) liittyy monia etuja. Pystyn hengittämään helpommin, kannan itseäni paremmin ja minulla on vähemmän selkäkipuja, kertoo tutkimukseen osallistunut 28-vuotias nainen. Nainen oli kulkenut kaksi vuotta ilman rintaliivejä. Tutkimuksen johtaja, professori Rouillon, ei kaikesta huolimatta suosittele samaa kaikille naisille  - Olisi vaarallista neuvoa kaikkia naisia toimimaan samoin, sillä tutkimuksemme ei sisällä täydellistä leikkausta populaatiosta. Vaikka Rouillon vannoo tutkimustulostensa nimeen, hän kuitenkin sanoo, ettei liivien poisjättämisestä ole hyötyä niille naisille, jotka ovat käyttäneet rintaliivejä vuosikausia. Lähteet: The Local, The Connexion, France Info, Councel&Heal

Vierailija
32/39 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin! Olen aina ilman liivejä. Eihän sitä eroa edes huomaa. Eri asia jos olisin sairaanhoitaja. Mitkään alustopit ei varmaan siinä työasussa auta.

Vierailija
33/39 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain silloin jos koiran kanssa lenkillä/kaupassa jolloin ei tarvitse ottaa takkia pois:) tunnen oloni epämukavaksi muulloin

Vierailija
34/39 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Minulla on pienet rinnat ja vaikka ne imetyksen jälkeen ovat jääneet isommiksi, niin en koe tarvitsevani liivejä joka päivä.

Teen sellaista työtä, missä ei tarvitse aina olla kovin edustavan näköinen, siis toimistotyötä, mutta joka päivä en ole asiakastiskillä. Jos pukeutuu esim. väljään mustaan puseroon ja väljään jakkuun, voi rintaliivit jättää pois.

Minusta liivit ovat yleensä epämukavat ja tuntuvat hiertäviltä tai kutittavilta. Oloni on vapaampi ilman niitä ja hengitys kulkee helpommin. Epämukavuuden aste on liivikohtainen, mutta aina olo on minusta mukavin niitä ilman.

Vierailija
35/39 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käyttäisin töissä, kun en käytä muutenkaan? Vain imetysten aikaan olen käyttänyt, kun tarvitsi saada liivinsuojat ettei paita kastu. Minulle on aivan sama huomaako muut vai ei, nännien piilottamisen vuoksi en rupea käyttämään ja tukea eivät rintani tarvitse, ovat pyöteät muodoltaan."Läpinäkyviä" paitoja en harrasta, vaan vaatteeni valitsen niin että näyttävät hyviltä päällä, kuten käsittääkseni muutkin ihmiset tekevät :D

Vierailija
36/39 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on silarit nii en koskaa ainakaa bailaamas käytä rintsikoi

Vierailija
37/39 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, kun näyttää että niin monelle olisi jotenkin pöyristyttävän naurettavaa ajatella naista ilman rintaliivejä. Herraisä, sehän on VAATEKAPPALE! Miksi ihminen tekisi itsestään naurettavan, jos jättää käyttämättä yhtä vaatekappaletta!

Ei minun rinnat näytä juurikaan erilaiselta päällepäin, oli liivit tai ei. Kun on kiinteät rinnat eikä taipumusta "nännien nöpötykseen", niin mistä hemmetistä kukaan edes päällepäin näkisi onko liivit vai ei! Ihan samalla kohtaa ja saman näköiset ne on liivien kanssa tai ilman.

Ja vaikka olisikin isot rinnat tai nöpönännit... eikö ole surullista että yhdestä naisen kehon osasta on tehty niin outo, että sen luonnolliset ominaisuudet pitää piilottaa vain muuten olisi täysin naurettava ja työkelvoton? Miksi ihmeessä?? Miksi ihminen olisi naurettava jos hänestä näkee että hänen rintansa roikkuvat, tai että hänellä on - OMG - nännit?! Hei uutisia, kaikilla on nännit! Lähes kaikki isot rinnat roikkuu ilman tukea! Ihan luonnollisia asioita, ei mitään häpeiltävää ja työssä epäpäteväksi tekevää.

Vierailija
38/39 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko olla vuoden ajan ilman rintaliivejä. Tuli paha ihosairaus ja rikki ja rakoilla ollut iho ei kestänyt rintaliiviä. Rintaliivit hiostivat, kutittivat ja varsinkin muoviosat, joita monissa liiveissä on, sai aikaan järkyttävän kutinan. C-kupin rinnat, joten aluksi oli vaikeaa olla ilman. Työ on asiantuntijatyötä, joten siististi piti pukeutua. Ratkaisin ongelman siten, että käytin kahta tiukkaa puuvillaista t-paitaa kauluspaitojen alla. Ajattelin, että sille ei voi mitään jos joku huomaa, koska kyseessä on kuitenkin luonnollinen asia (rinnat) ja että mä en tilanteelle mitään voi.

Jännää oli, että vuoden päästä rintaliivien päälle pukeminen tuntui tosi kahlitsevalta, vaikka iho olikin parantunut. Siihen vapauteen vain oli jo ehtinyt tottua. Nykyään käytän enenevässä määrin urheilutoppeja vaatteiden alla ihan arkenakin. Ne on jotenkin vapaampi vaihtoehto perinteiseiin rintaliiveihin verrattuna.

Vierailija
39/39 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhan päiväisiä liivit puristaa, ahdistaa,inhottavat, epämieluiset. En käytä on ilman rennompaa