En halua äitiyspakkausta, mistä löydän vauvalle haalarin?
eli vauva syntyy tammikuussa ja kunnon talvihaalari puuttuu? onko jollain reimalla, jonathanilla ym pienen pieniä haalareita?
Kommentit (12)
Se on sopiva sitten kesällä.
Osta tarpeeksi pieni ettei vauva huku siihen, riittäähän että puku menee vain muutaman talvikuukauden.
Kaupat ja kirppikset on haalareita pullollaan. Mitään kosteuden kestävää huipputeknistä haalaria vaunuissa pötköttävä vauva ei edes tarvitse.
niin luonto kiittää..
jokaisesta tavaratalosta tms löytyy pieniä haalareita. Itse ostaisin myös 62cm.
Toki jos haluaa tuhlailla niin 56cm ja sitten 62cm :)
H&M.n pussimallinen haalari kokoa 50-56cm. Seuraava koko olisi ollut 62-68cm. Meillä tuon pienen jäädessä pieneksi on vielä 08-vuoden äitiyspakkauksen haalari.
tarvitse välttämättä, jos osaat vauvan muuten pukea lämpimästi ja sulta löytyy kunnon villavaatteita. Se vauva kuitenkin ulkoilee lähinnä vaunuissa tuulensuojassa ja saat pakattua vaunuihin lampaantaljaa, makuupussia, vilttiä yms. ja rattaiden verhoilukangaskin, joka tulee vielä päälle suojaa tuulelta.
Ei sitä lasta nyt tolkuttomasti tarvitse paketoida. Kunnon myssyt, kintaan, tossut, villavaatteet jne. sanoisin. Meillä oli vastasyntyneelle myös sellainen pussi käytössä. Käden sihat siis on, mutta jalkaosa oli isoa pussia ja siinä pystyi laittamaan myös turvakaukaloon.. paremmin pysyy jalatkin yhdessä lämpiminä.
kirppiskeltä entisestä ä-pakkauksesta
haalareita löytyy joka vauvanvaateosastolta. Suosittelen kyllä kirpputoria, koska vauvan käytössä haalari ei kulu ja mahtuu vaan vähän aikaa. Ei myöskään kannata just sen takia ostaa haalaria joka on vastasyntyneelle sopiva, ei haittaa vaikka on reilu ja menee pidempään. esim 68kokoa.
olisikin aivan liian suuri. Itse ostin tammikuussa syntyneelle vauvalle haalarin kaapahlista koko 56. Meni sen talven eli tammi-huhtikuu. Älä osta mitään liian isoa, se on vaan hankala auton turvaistuimessa (pieni vauva ja toppapuku pursuaa, niin ettei tiedä mistä se lapsi alkaa ja mihin se loppu....) Koko 56 on hyvä.
löytyy myös vauvalle sopivia toppahaalareita. Itse olen eri mieltä kuin edellinen eli ostaisin ensimmäisen toppahaalarin pientä kokoa ja sitten vasta seuraavan reilumpaa kokoa.
Kirpputoreilta löytyy todella hyväkuntoisia haalareita, mutta toisaalta vauvalle on ihana ostaa ihan uuttakin. Osta neutraali väri niin sopii seuraavillekin lapsille tai saa myytyä helposti eteenpäin.
löytyy joka ainoalta kirpputorilta, keskihinta n. 5€.
Äitiyspakkauksen 70-80cm ulkoilupuku on valtava vastasyntyneelle.
Vauva oli syntyessään 4kg ja 50cm.