Millainen ihminen tykkää nolata/haukkua puolisoaan julkisesti
Ja lasten edessä? Miksi jotkut tekee sitä koko ajan?
Yleensä tapaamani ovat naisia.
Kommentit (33)
ovat naineet täyden ihmispaskan ja tahtovat kaikkien tietävän kärsimyksistään.
"kerää ämmä ittes"jne.Tuijottelee ahnaasti toisten rintoja aym.ikävää.
taistelivat viimeiseen asti 45v yhteistä aikaa ja neljä lasta.Kuulin että toisilla se kiusanteko on liimaa joka pitää liiton koossa.Ilmna kiusaa ei liittoa olisi.Itse en harrsata samaa.Mieheni yrittää kyllä matkia vanhempiensa liittoa.
Sanomalla jotain ihan tavallista ja yleispätevää, nolaaja korottaa heti ärtyneenä ääntään ja sanoo "vittu oo SÄ nyt hiljaa ku et mitään tajua".
Jos puoliso sanoo lapselle "ei", niin nolaaja sanoo heti kyllä tietysti saat, toi sun isä on ihan tyhmä.
Ap
En tiedä muuta kun mun miehen. Se on sellanen sivistymätön moukka niin kuin isänsä.
En tiedä mutta tunnen tuollaisia. On todella kiusallista mennä kyläänkin kun saa kuulla sitä julkista sättimistä. Silti nämä pariskunnat eivät eroa. Olleet jo vuosikymmeniä yhdessä ja silloin nuorena jo oli sama touhu. Onkohan se joku sellainen juttu mistä se lytistetty osapuoli kiihottuu tai jotain? Minä en kuuntelisi sellaista sättimistä päivääkään.
Mulla on tämmöinen kaveri joka aina laittaa kaveriporukan edessä pystyyn tällaisen shown, koittaa ilmeisesti hauskuuttaa muita sillä. Kertoo miehensä tosi henkilökohtaisia asioita ja naureskelee, mollaa tai haukkuu häntä muiden edessä. Vaikka minulle tärkeä kaveri onkin niin tekisi mieli ojentaa, no eipä tarvi ihmetellä jos mies lähtee kävelemään joku pävä. Tulee kamala myötähäpeä ja harmitus miestä kohtaan tuosta käytöksestä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tämmöinen kaveri joka aina laittaa kaveriporukan edessä pystyyn tällaisen shown, koittaa ilmeisesti hauskuuttaa muita sillä. Kertoo miehensä tosi henkilökohtaisia asioita ja naureskelee, mollaa tai haukkuu häntä muiden edessä. Vaikka minulle tärkeä kaveri onkin niin tekisi mieli ojentaa, no eipä tarvi ihmetellä jos mies lähtee kävelemään joku pävä. Tulee kamala myötähäpeä ja harmitus miestä kohtaan tuosta käytöksestä.
Minä olen sanonut näille molemmille naisille montakin kertaa. Ei se mitään auta. Ei kai ne näe syytä muuttaa käytöstään kun miehet palvoo heitä silti.
Ystäväperheen mies alkoi tehdä tätä aina kun oltiin heillä käymässä. Puolen vuoden sisään hänellä todettiin kaksisuuntainen mielialahäiriö ja sitten meni psykoosiin. Vaimon haukkuminen oli mielisairauden oire. Valitettavasti mies on edelleen työkyvytön ja joutuu olemaan välillä pitkiä aikoja osastohoidossa.
Mieheni yritti moittia minua , aina kun oltiin anoppilassa.Ilmoitin miehelleni kahdestaan , että oli sitten viimeinen kerta , kun minua toisten aikana haukkuu,seuraus jollei usko on ero.Ja näin olisi sitten käynytkin , jollei eimielisyyksiä voi kaksistaan selvittää /selvänä.
Juuri ne joiden kaikki exät sattuu olemaan niitä narsisteja aina.
29 täällä, mun kaverin tilanteessa mies tuntuu olevan jo rättiväsynyt, ei todellakaan palvo. hänen edellinen pitkä suhde oikeastaan päättyi tuosta syystä. Kaverin mielestä myös mies tekee kaiken väärin.
Esim. mies tekee ruokaa niin kaveri moittii jokaisesta pienestä yksityiskohdasta. "miksi pilkot sipulin noin", *"miksi käytät tuota astiaa", "voi hyvänen aika etkö osaa laittaa uunia ajoissa päälle". jne.. sellaista todella riipivää vittuilua kokoajan jostakin. itse en kuuntelisi pätkääkään.
jota ulkopuoliset eivät välttämättä vain ymmärrä.