Oletko tyytyväinen 3-luokkalaisesi todistukseen?
Kommentit (8)
joka ei oikein avaudu minulla. Esim. englannin kohdalla lukee osaat keskeiset asiat hyvin. Tarkoittaako hyvä siis, että ei kuitenkaan kittettävän tasoisesti. Lapsi saanut kaikista englannin kokeista kympin. Eikös hyvä tarkoita lähinnä kasia. Olisi kiva ollut kuulla missä siis parantamisen varaa ja mikä sujuu jo hyvin, kun kerran kyseessä on sanallinen todistus.
No ehkä olen hieman nipo, mutta olisi ollut kiva saada vähän yksilöllisempää arviointia näin pienten koululaisten ollessa kyseessä. Isommat osaavat kyllä kertoa, missä pitäisi vielä skarpata jne.
Mutta siis lapseni koulusuoritukseen olen todella tyytyväinen, opettajan arviintitavalle antaisin tyydyttävän arvion.
3 kymppiä, yksi ysi. On kovin fiksu tyttö. Välillä vähän liiankin.
Se on niin hyvä kuin vaikeasti lukihäiriöisellä voi olla. Lapsi tekee kaikkensa ja se riittää.
Alakoulun todistuksista ylipäätään ajattelen niin että se nyt on ihan yks lysti mitä niissä seisoo. Yläkoululun todistuksella alkaa olla jo eri merkitys.
olen tyytyväinen lapseen mutta en ole tyytyväinen opettajan antamiin numeroihin. Minusta antaa numerot todistukseen alakanttiin.
Sanallisessa todistuksessa pääasiassa kiitettäviä, muutama hyvä. Oli parantanut viime vuodesta.
näin ainakin meillä.
Meillä vasta saakin todistuksen silloin tanmikuussa.
Mutta minusta opettaja antaa arvioinnit yläkanttiin. Pelkään, että kun opettaja vaihtuu/yläkouluun mennään, että alas tullaan ja kolisten.
Meillä neliportainen asteikko.
Lapsi sai 4 numeroa jotka olivat 8x2 ja 9x2.