Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VAIMOT! lelujen vaikutus seksihaluihin

Vierailija
21.12.2010 |

vähentyykö ennnenpitkää kun tekokullissa on parempi hieronta kuin oikeessa, vai lisäntyykö. mielipiteitä!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä tosin ei ole mitään tekemistä lelujen väitetyn paremmuuden kanssa. Vaikka seksiä haluttaisikin, himot laskee kuin lehmän häntä välittömästi, kun lelut ilmestyy näkösälle tai niistä mainitaan ensimmäisen kerran. Ja kun miehellä on tapana aina seksiä halutessaan kaivaa ne lelut esille samantien, tai vähintäänkin mainita niiden olemassaolosta viimeistään seuraavassa lauseessa, haluja ei tosiaan ole juurikaan.

Olen sanonut, että jättäisi joskus ne lelut kaappiin, tai opettelisi edes käyttämään kunnolla niitä, mutta kun kyllä hän kuulemma osaa ja minä olen vaan frigidi ämmä.

Vierailija
2/3 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttötarkoituksethan ovat erilaiset. Tekokulli on klitoriksen kiihottamiseen pääasiassa, ei sisälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekokulli on sisälle. Sen takia se on peniksen muotoinenkin. Hieromalaitteet kuten klitorisvibra pikkukarhu ja Hitachi Magic Wand soveltuvat klitorikselle.

Käyttötarkoituksethan ovat erilaiset. Tekokulli on klitoriksen kiihottamiseen pääasiassa, ei sisälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi