Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä mielestäsi paras joulukalenteri?

Vierailija
21.12.2010 |

Ostin tänä vuonna ensimmäistä kertaa lapsille sellaiset kalenterit, joiden luukuista tulee pieniä leluja. Tiesin tietty etukäteen, että ovat krääsää, mutta en tykkää niistä huononmakuisista suklaakalentereistakaan ja ajattelin, että lapset ehkä tykkää. Meillä siis pienemmällä muumi-kalenteri ja isommalla petshop-kalenteri. Molemmat ostin kantistarjouksesta, eli olivat noin 5€ halvempia, kuin normaalisti. Ihan ok, muumikalenteri omasta mielestäni kivempi, petshopissa osa todella pieniä muoviosia, mutta tytöstä kuitenkin ihan kiva. Millaisia muut kalenterit on? Onko esim. Lego-kalentereista mitään iloa? Oliko Hello Kittyssä mitään kivaa vai pelkkää krääsää? Mikä on paras tavarakalenteri ja minkä ikäiset vielä niistä tykkää? Meillä lapset 2v ja 4v. Olen ennen täyttänyt aina kalenterin itse, mutta sekin tulee helposti kalliiksi, jos intoutuu... Toki lelut on laadukkaampiakin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieniä hahmoja, muovisia sormuksia ja rintamerkkejä. Ihan kivoja, mutta 24 on ehkä vähän liikaa tuota samaa...

Pojan Lego City -kalenteri on ollut kiva juttu, osat ovat päässeet suoraan hänen hartaudella rakentamaansa legotaloon.

Parhaat kalenterit ovat kuitenkin olleet lasten kummien kokoamat tavarakalenterit, joissa on pieni paketti joka päivälle. Erillistä joululahjaa eivät kummeiltaan sitten saakaan.

Vierailija
2/3 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna lego-kalenterit oli ihan kivat (merirosvo ja city), tänä vuonna paras on ollut Playmobil-kalenteri. En tiedä, saiko Suomesta sellaista. PetsShop-kalenteri on ollut pienehkö pettymys, äidille, ei lapselle toivon mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen kyllä ollut erittäin tyytyväinen. On tullut rintanappeja, tehtäviä, värityskuvia, imukuppihahmoja, tarroja, avaimenperiä.

Ostin lapsille yhteiseksi, lisänä omat suklaakalenterit. Tuo tavarakalenteri maksoi reilu 20€ en siksi ostanut 2