Todiste helsinkiläisten typeryydestä
Te helsinkiläiset maksatte järjettömiä summia siitä että saatte asua Helsingissä. Muuttakaa edes Tukholmaan, paljon miellyttävämpi ja kauniimpi kaupunki, kuin toiselta planeetalta Helsinkiin verrattuna. Ja asunnot HALVEMPIA ja isompia kuin Helsingissä ja myös palkat suurempia.
Helsinkiläiset ovat niin neroja (ainakin meihin muihin suomalaisiin verrattuna), ettei ulkomaille muuton pitäisi mikään vaikea juttu olla.
Kommentit (9)
mensut tulossa? Tuo sinun valitusvirtesi on todesta pelkästään sun typeryydestä.
ja ei, en ole helsingistä, tästä vierestä ja asun halvastikin vielä.
hesalaiset ovat suupuuttoon kuolemassa olevaa kansaa, suurin osa alkoholistiparantoloissa tai vastaavassa ja asuvat enimmäkseen kaupungin vuokra-asunnoissa.. Kaikilla muilla ulkopuolelta tulevilla onkin sitten kova hinku päästä kutsumaan itseään hesalaisiksi, siksi tuo kiinteistöbuumi.
Mee vaikka lypsämään lehmiä niin saat muuta ajateltavaa.:)
Muille vähemmän uunoille, joita asia kiinnostaa, jos tällaisia on, niin minusta nyt vaan on todella kiva asua siellä missä työpaikka sattuu olemaan. Mutta, toisin kuin ap ja kaltaisensa, olen avarakatseinen ja jos minulla olisi tiedossa kiva työ vaikkapa pihtiputaalla, niin voisin ehkä sinnekin muuttaa, nääs näillä rahoilla voisin sitten ostaa sen pihtiputaan komeimman pytingin..
Ja on mulla täälläkin iso pihallinen perheasunto merinäköalalla ja 2 autoa. (Mikä siinä onkin, että monet helsinkiläiset osaa rahaa tehdä, niin ettei tarvitse täällä kateellisena ruikuttaa)
ja suvaitsevaisuudesta. Olisit iloinen, että olet muita fiksumpi.
mitä soopaa. et onnistunut ärsyttämään, vaikka sitä ilmeisesti yritit. lähinnä hävettää sun puolesta, tuollainen tyhmyys on ihan kamalaa.